Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door WSParkstad
#69953
Ole schrijft:

@WSParkstad. Inderdaad 't was wat bot. En mijn reactie ook.
Met google vind je nou eenmaal niet altijd wat je zoekt. En ook een zoekfunctie van een forum brengt je niet altijd waar je wezen moet.
Het siert je wel dat je er nog even op reageerde!
Strijdbijl is weer begraven:)


Strijdbijl....?
Hadden wij dan strijd ;-)

Weet je berichten in mail, Whatsapp, Facebook etc etc kun je altijd op 2 manieren lezen en opvatten, 99% komt anders over en soms de verkeerde kant op, daarom mijn motto blijf communiceren, want als het face to face was dan had ik de zelfde zin zo gezegd zodat jij aan mijn gebaren een glimlach kon ontdekken en dat het heel anders over komt dan dat men het leest in een bericht.

Dis geen strijdbijl maar peace, heb in 3 oorlogen gezeten en dta heeft mi getekend maar vooral veel van geleerd, w ekunnen het allemaal zo fijn en goed hebben maar goed ik wijk af.

Wta betrfet weer kan ik je alleen maar zeggen niks fijners dan thuis een eigen weerstation, het houdt je bezig en is zeer afleidend.
Ik ben ook 11 jaar geleden eens begonnen met een weerstation van 75 euro en is nu uitgegroeid tot een beetje te, maar gewoon leuk en niet alleen het weer maar ook de technieken di emen heeft in deze tijd, het waarnemen met kleine computertjes etc, gewoon leuk.

Succes en hoop je zeker nog tegen te komen hier zo en een tip, pas op, het is ene virus, eenmaal eraan en je komt er niet meer vanaf ;-)

Groetjes,

Marcel.