Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
#71509
Volgend voorjaar gaan we verhuizen. Ergens in januari gaat het weerstation offline. Ik hoop ergens in april het weerstation weer op te bouwenen online te hebben. We blijven in Wijchen wonen. Hoe gaat dit met de geografische locatie? Is het de bedoeling dat het weerstation uit HWA gehaald wordt en deze later opnieuw aangemeld moet worden?
Ik hoor het graag.

Willy
Gebruikersavatar
Door Luc
#71510
Willy,

Als je binnen dezelfde woonplaats blijft, kunnen we het station gewoon laten bestaan. Bij verhuizing naar een andere woonplaats, moet ik deze opnieuw aanmaken.

Wel moet je dan even de nieuwe GPS lat/lon locatie doorgeven. Dan pas ik dat aan in de database zodat ook de kaartjes gebruik maken van de juiste locatie.

Gr,
Luc
#71544
Dank je wel John.
Wordt begin volgend jaar een drukke periode. Maar we hebben de tijd. 31 januari is de overdracht en krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Er gaat eerst een kleine verbouwing plaats vinden. In de 3e week van maart is de overdracht van ons huis.

Ook voor jou en je familie alvast fijne feestdagen en een voorspoedig en gezond 2020 gewenst.

Willy
#71794
Het is zover!
Meteowijchen levert tijdelijk geen data meer aan. De weerpc is uit bedrijf. Ik ga vanaf vandaag alle buitensensoren demonteren.
Ik hoop ergens begin april het weerstation weer opgebouwd te hebben. Volgens Luc blijft alles in het systeem staan.

Tot dan.

Willy