Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door wthus
#4382
Eckie76 schrijft:
Ben geen voorstander van illegale software, maar het is vrij eenvoudig te cracken..


Ben er wel kleine voorstander van, maar dat komt mede door het feit dat men software zo vreselijk duur maakt! Heb je net een nieuwe PC, kun je software gaan kopen waar je wel 3 á 4 pc's voor kunt kopen. En software krijgt elke keer weer een nieuwe editie waar je weer voor moet betalen. Vooral Adobe is gruwelijk duur.

Ben ook niet zo begaan met websites bouwen en moet het ook simpel houden. PHP, MySql en dergelijke gaan mij een beetje boven de pet. Simpel Html in combinatie met css is nog wel te doen.

Ben eigenlijk zelf op zoek naar websites waar ze menu structuren aanbieden (zoals deze hier op HWA) en foefjes om de div randen mee te verfraaien (zoals spiegelbeeld onder HWA pagina en of zoiets als het schaduw randje op www.sydneystormchasers.com, is voor mij nog steeds een vraag waar men dat toch vandaan haalt!).
Door mavlo77
#4388
Ik gebruik ook NVU voor simpele bewerkingen, zodat ik niet heel de tijd met de HTML-tags hoef te stoeien. Het is ook zo simpel dat het niet dingen doet die je niet wilt.

Maar voor de rest gebruik ik veelal gewoon een text-editor. Is misschien wel aan te zien op mijn site :laugh:.