Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door osjohn
#4342
Hallo

Aangezien dat ik van een zeergewaardeerd medelid het bericht kreeg dat mijn zite niet toegangkelijk is vermeld ik hier dat je wel Adobe Flash op je computer moet staan wil je de site goed ontvangen.

http://home.planet.nl/~osjohn/weermap/index.html

John van Os
Door jango
#4343
de site werkt prima maar de link hierboven niet ik heb hem gecopieert in de webbalk en dan werkt hij wel wat ik zie op je site is dat je met wswin en weatherdisplay werk draaien die samen en/of tegelijk op 1 computer ikzelf heb wswin en weatherlink en die willen niet samen tegelijk draaien of is er wel een mogenlijkheid.

Jan Goorts veghelsweer.nl
Door Meteonoord
#4344
Hi John,

Ik ben het met Jan Goorts eens. Je link werkt niet.

Volgens mij, maar wie ben ik, zit het in het punt dat je van je link http://home.planet alleen maar gelinkt hebt maar de rest ( .nl/~osjohn/weermap/index.html ) niet. Bye the way : Adobe Flash is is bij mij geinstalleerd.

Bert J. van Bergen
Door osjohn
#4345
Hallo Jango

Die werken samen, Weatherdisplay, Wswin, VPlive, en Weatherlink werken allemaal samen op een computer dmv VirtualVP.
Dat is een gekocht programma,tje dat je met een compoort al deze programa's tergelijk kan draaien.
Best leuk, maar erg moeizaam om alles perfect te krijgen.

John van Os
Door osjohn
#4346
Bert

Ik zou het echt op dit moment niet weten wat de oorzaak is en ben nog aan het zoeken naar de oplossing, waar moet ik die link aanpassen ??

John van Os
Door Meteonoord
#4347
John,

Ik ben ook geen software freak. Maar wellicht dat Luc hier een antwoord op weet.

Bert J. van Bergen
Door Luc
#4351
Hoi John,

Als je een link opgeeft in dit forum, dan kun je het beste eerste de url in toetsen, dan de hele URL selecteren en dan op de knop "URL" klikken. Er wordt dan een URL gemaakt van de hele tekst. Ik heb dit gedaan in jouw bericht, dus deze werkt nu.
Door osjohn
#4353
Bedankt Luc,

Mijn kennis van deze hobby rijkt meestal tot het beeldscherm, oneindig nog niet.

Groeten John van Os