Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door petergroeneveld
#64666
hvd51 schrijft:
Peter,

Ik maak ook gebruik van de door jouw bedoelde datepicker, maar inmiddels niet meer met de jwplayer maar met de html videotag. http://www.weerstationtzandt.nl/webcam2.php

Ik heb nog een oude versie die met de datepicker en jwplayer werkt maar de mp4 video's laden traag.

hier bij de link naar een zip file met daarin de benodigde bestanden.

Mocht er iets ontbreken dan hoor ik dat graag.

Groet en succes
Harm


Goedenavond Harm,

Allereerst bedank ik je voor de moeite die je hebt genomen om de zip file met bestanden hier beschikbaar te stellen ter download. Ga er morgen mee aan de gang en hoop zo weer wat verder te komen met de webcam timelapse beelden. Heb mijn webcam nog niet zo lang en ben er nog volop mee aan het experimenteren om hiermee de weer- en timelapse beelden op de website te kunnen plaatsen. Ben met JWPlayer begonnen maar vindt de opzichtige reclame hiervan niet fijn om te zien. Heb inmiddels nog andere mp4 webplayers gevonden die ik later nog ga proberen.

Op je website heb ik verschillende timelapse video beelden bekeken. Het zijn mooie heldere video beelden. Zie ik aan de horizon in het midden de elektriciteit centrale aan de Eemshaven pluimen?

Groeten,
Peter.
Door hvd51
#64667
Hoi Peter,

Inderdaad is het de pluim van de energie centrale(s) in de Eemshaven.

Maar op de voorgrond is eerst een grote gas locatie met 5 productie putten die 's avonds goed verlicht zijn en ook in de verte staan heel veel windmolens.

Dus de camera is gericht op de "energy valley" van Nederland.
En ergens daartussen staat ook nog een datahotel van Google.

Ik ben ook nog steeds bezig met de mp4 web player en de datepicker.

Succes met het proberen

Groet Harm
Door petergroeneveld
#64668
hvd51 schrijft:
Hoi Peter,

Inderdaad is het de pluim van de energie centrale(s) in de Eemshaven.

Maar op de voorgrond is eerst een grote gas locatie met 5 productie putten die 's avonds goed verlicht zijn en ook in de verte staan heel veel windmolens.

Dus de camera is gericht op de "energy valley" van Nederland.
En ergens daartussen staat ook nog een datahotel van Google.

Ik ben ook nog steeds bezig met de mp4 web player en de datepicker.

Succes met het proberen

Groet Harm


Hoi Harm,

Even off topic, dan had ik het goed gezien op je timelapse video :) Zelf ben ik al meer dan een jaar werkzaam op een van die centrales met name de grootste die er ligt en goed bekend geworden in die streek. Een mooi energie park is daar gebouwd tenminste dat vind ik. Levert weer veel werkgelegenheid voor Groningen op.

Heb ook nog naar de html video tag waar jij de mp4 video's mee afspeelt bekeken, heel simpel in gebruik en ga die zeker ook proberen.

Groeten,
Peter.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8