Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door hanszzz
#60382
Dat kan zekers Jacco maar voor sommige is een vlagje, watertje of windvlaagje al te veel om zoiets voor elkaar te krijgen, zelfs ben ik daar ook geen ster in vandaar.

en wat mij wel opvalt dat merendeel het via Twitter of Fb gaan bekijken want ik heb zelfs een paar in de lijst die hier een boot in de haven hebben liggen en snel even zien hoe hard het waait.

Het is maar hoe men het wil zien.

Grt Hans
Door jacg
#60383
Klopt helemaal Hans, bedoelde eigenlijk, voeg boven aan in je website een paar regels tekst met de omschrijving waar je zit, welke omgeving etc, scheelt al mooi in google ;)

En wat betreft fb en twitter, inderdaad de meeste mensen willen alleen even snel weten wat het actuele weer is, die gaan echt niet onze sites zitten door te spitten.

Ik weet wel dat ik bezoekers heb van waterschappen hier in de buurt, en dat het bezoekerscentrum van het nationaal park hier mijn tweets gebruikt voor hun buitenactiviteiten.
Door hanszzz
#60386
Daar had ik nog niet over nagedacht Jacco dat is een goede tip! maar er staat wat boven ;) ik zal er nog even een nachtje over slapen om er een sterke tekst in te knallen

Grt Hans