Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door Vijversenkoi
#60511
Hallo allen

Zou het mogelijk zijn (of te doen zijn) om verschillende software naast elkaar te laten draaien zoals vb; Weather Display software en WSWin (PC-Wetterstation) software?
Het is het wel de bedoeling om die op mijn eigen pc te laten draaien, en nog niet alles op internet te laten verschijnen. Dat komt nog wel.

Ik laat ook nog niet de pc continu laten draaien, omdat het weerstation veel gegevens zelf tijdelijk kan opslaan. Omdat ik de pc nog niet continu laten draaien, is de reden dat ik vandaar nog niet iets op internet zet. Ik wil eerst een zuinige pc aanschaffen en dan zal ik internet publiceren.

Ik heb een TFA Meteotime Duo en een Win 7 met een PC die wel wat aan kan en die nu enkel voor het weerstation en muziek op af te spelen, moet draaien.

Wat denken jullie?
Proberen?
Door JozBaz
#60515
Naast elkaar kan vaak wel denk ik, zolang het maar niet ook tegelijkertijd is.
Voor Davis apparatuur is daar overigens een oplossing voor, genaamd VirtualVP, waardoor je wel meerdere programma's tegelijk met het weerstation kunt laten communiceren. Het is mij niet bekend of er ook zoiets bestaat voor de TFA weerstations.

M.vr.gr.

Jos
Door Vijversenkoi
#60529
Oke dan is de vraag nu, zou VirtualVP voor de TFA werken?
Of bestaat er een alternatief voor de VirtualVP die dan de TFA zou ondersteunen?
Ik heb wel wat gegoogld, maar nog niets gevonden.