Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door wslangerak
#3953
Fifty-fifty kans op noodweer in een deel van Nederland, morgen woensdag 28 mei?

Loopt het met een sisser af? Of staan we morgenavond met hagelstenen van 2cm in ons knuistje?

Wat is jullie verwachting? Ben benieuwd! Het mag tenslotte ook wel eens over HET WEER gaan. Toch?

Groeten,
Kees.
Door eugel
#3955
Hoop dat het wat wordt morgen, maar ben bang dat het weer met een sisser afloopt.
Er komt wel een grote bak met zand deze kant op zag ik vanavond. Als dit nu eens met een sisser afliep B)
Door Luc
#3957
Ik heb er weinig vertrouwen in. Persoonlijk denk ik dat het 'gewoon' benauwd wordt met wel enige regen, die nauwlijks voor verkoeling zorgt.

Aan de andere kant: onze hond is erg onrustig, springt tegen de deuren en probeert steeds naar binnen te glippen. Dat doet hij alleen als er onweer opkomst is, dus noodweer zou best kunnen :P
Door wslangerak
#4024
Nou ja... een dagje later dan. Is ook goed hoor. Volgens mij hebben jullie in Limburg zat regen en onweer momenteel...:unsure:
Door Luc
#4025
wslangerak schrijft:
Nou ja... een dagje later dan. Is ook goed hoor. Volgens mij hebben jullie in Limburg zat regen en onweer momenteel...:unsure:
Kessel heeft de boot gemist (eh, ik bedoel de boot niet nodig gehad).

Vanmorgen heeft het lang gerommeld vanuit de verte. Rond 11:30 begon het even lekker door te regenen. Nu weer bijna droog. Ik had heel wat verwacht toen ik de vanmorgen de satelietbeelden en de radarbeelden bekeek. Achteraf viel het allemaall reuze mee. De ergste buien zijn ten oosten van Kessel voorbij getrokken. Wat rest is slechts 3.8 mm in de regenmeter....:(
Door sparkle
#4026
Regen Regen en nog een Regen...
Meer valt er hier niet en dat al vanaf 8 uur vanochtend.