Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door ajm
#44308
Ondertussen loopt de barometer weer vrolijk op, nu al boven de 1000 mB.
Niets zo veranderlijk als het weer :laugh:
Door Pringelz
#44309
Ben benieuwd wat het deze nacht wordt, dat we hier niet veel windstoten mogen verwachten weten we al, maar wat de neerslag zal doen.. Lokaal kan er 30 l/m² vallen, vooral dan in het centrum en de oostelijke landshelft. Denk hier meer een 10 tot 20 l/m². (Belgie)

Gisteren voor het eerst sneeuw gezien, eerst lichte smeltsneeuw dan echte vlokken.
Door Overijse
#44310
Pringelz schrijft:
Ben benieuwd wat het deze nacht wordt, dat we hier niet veel windstoten mogen verwachten weten we al, maar wat de neerslag zal doen.. Lokaal kan er 30 l/m² vallen, vooral dan in het centrum en de oostelijke landshelft. Denk hier meer een 10 tot 20 l/m². (Belgie)

Gisteren voor het eerst sneeuw gezien, eerst lichte smeltsneeuw dan echte vlokken.


Voor het centrum volgens Yr komende 30 hr : een kleine 30 mm, volgens de HWAMOS een 20 mm, de realiteit zien we morgenavond wel.

Hoop dat er geen of zo weinig mogelijk wateroverlast van komt, sommige delen van vlaanderen staan nu al heel zompig.

Jij hebt tenminste al enkele vlokken gezien, zijn er denk ik bij die sneeuw in hun ogen hebben.

Grtz
Kris
Door Pringelz
#44312
Inderdaad Overijse, we zullen het morgen kunnen aflezen op de display. Ik las en hoorde ook dat enkele bekken en meer al op hoog niveau stonden. Bij deze hoop ik dat er geen grote wateroverlasten veroorzaakt worden.
Door Pringelz
#44350
Tot nu toe hier een 20,8 mm behoorlijk flink geregend deze nacht !
Door weatherservice
#44351
970 hPa en 21.2 mm op dit moment in Waregem!

Wat een weer :blink:
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#44388
Goedenmiddag,


Hier Slechts een 9.6 mm Neerslag en een stevig briesje meer niet,

Huidige Barometerstand is nu 979.9 HPa

971,9 Hpa was de laagste Barometer stand vandaag om 13:00 uur

Maximale windsnelheid was 35.4 km/hr om 15:53 uur

Geen Sneeuw En Geen storm gehad hier, Vandaag tijdens mijn Werk wel de hele dag Regen Gehad onderweg.

Mvg,

Martijn