Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door Eckie76
#51007
Inmiddels al 36 graden hier in de Roerstreek, en het is pas 13:30.
Kan bijna niet anders of er gaan records sneuvelen.
Door CeesT
#51016
Hoi,

Zo, dat gaat lekker. Ik meet nu pas 33,2 hier in Brabonesië, hetzelfde als gisteren rond deze tijd. Er staat hier nogal wat wind op het moment. Ik ben benieuwd waar we op uit gaan komen vandaag.
Door Overijse
#51017
hier 0.4 °C lager als gisteren op het ogenblik. We wachten af of het record van gisteren gebroken zal worden.
Door Eckie76
#51018
Roermond stad 37 graden nu, buiten bebouwde kom "slechts" 36 en geen wolk en geen zucht te bekennen. Doodse stilte buiten.
Door hanszzz
#51019
Doodse stilte buiten. :laugh:

Hier ook het geval iedereen naar het strand denk ik hier bij de arko :laugh:

Temp al hoger dan gister zucht :silly:

gr.
Door dibasta
#51021
Ook hier is het doodstil, en nee woon niet naast het kerkhof:silly:

Het is hier onderhand 3 graden warmer als gister.

Van de bierkelder naar het zwembadje en terug,:woohoo: kan er maar slecht tegen, tegen deze extreme hitte pffff....

Gr,
Peter.
Door Overijse
#51023
Hier kunnen we het record van gisteren wel vergeten, op het ogenblik trekken er wolken over en zitten we 1.3 °C lager dan gisteren deze tijd.

Misschien eindelijk wat verkoeling, kan net zoals dibasta niet tegen deze hitte. Geef mij maar vriestemperaturen ben ik beter tegen bestand.

Grtz
Kris
Door pdw112
#51025
hier 1.4 graden onder de temperatuur van gisteren.

Van mij mag het heel snel terug maar 20-25 graden.
Door CeesT
#51026
kan er maar slecht tegen, tegen deze extreme hitte pffff....


Hoi,

Ik kan er ook heel weinig mee hoor Peter. Ik heb op dit moment, hoe gek het ook klinkt, net als gisteren het geluk dat ik op mijn werk ben. Hier zijn bijna alle gebouwen gekoeld.

Thuis zijn we net over de maximum temperatuur van gisteren heen gegaan zag ik zojuist... Wel leuk voor de records maar van mij mag het spontaan ijsklontjes gaan regenen.