Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door wslangerak
#6518
Nou, voor jou dus niet zo gezellig, GJ! Ik lees net op weerwoord dat ze je windpaal hebben gemolesteerd. Wat een stel kleuters daar joh :( !
Ik wens je veel succes met de wederopbouw en ik hoop dat je een "veilig" plekje kan vinden!!

Gr,
Kees.
Door weerzoetermeer
#6520
Ik heb het verhaal ook gelezen op Weerwoord.be. Aan één kant had ik het wel verwacht dat het een keertje zou gebeuren. Als ik dat doe in Zoetermeer dan is hij na dag 1 al verdwenen. Maar goed....het blijft triest dat men niet van iemand anders zijn spullen kan afblijven!

Succes!

Gr.
Thierry
Door Wietse
#6522
Misschien optie, als je hem weer op zo'n plek zou neer zetten, maar dan neem ik niet aan. Dat je er een klein cameratje aanhangt of iets dergelijks.

Triest, hier in Almelo zou die ook al naar 1 dag verdwenen zijn denk ik.
Door SpeedyGJ
#6523
Camera is geen optie, dan wordt het draadloos en die zijn vrij prijzig. Of ik em nog weer daar ga plaatsen is nog maar even de vraag, voor je het weet gebreurt het weer nee daar heb ik geen nocht in, en dat terwijl ik bijna alles op orde had met de woningbouw! Want er waren genoeg mensen die hier zicht opp hadden en zo konden zien waar de wind weg kwam, er waren genoeg mensen die naar mijn site kwamen kijken, en dat bleek ook vandaag maar weer toen aantal mensen aan de deur kwamen om te vragen of ik het al wist dat de windmeter weg was dus ja dat wijst erop dat ik toch genoeg mensen om me heen heb :)

Nou ja, ik moet het allemaal nog maar even bekijken, zolang er geen NW storm komt vind ik alles wel best, anders ga ik toch stevig balen!
De windmeter is iig kaduk dus het zal nog tot eind deze maand gaan duren voor ik een nieuwe heb :(
Door Wietse
#6528
Toch wel fijn, dat zoveel mensen er vragen (etc.) erover hadden. Zo vriendelijk is hier de buurt in Almelo denk ik niet :(.

Alleen ik zou hem daar niet weer neerzetten, misschien komen de zelfde mensen weer en weer weg windmeter. Tsja, je zult misschien een keuze moeten maken, of iets minder betere gegevens of het risico dat er weer dingen worden vernield.

Maar, zoals ik al hoorde kun je misschien iets met de boeren regelen ;).
Door SpeedyGJ
#6533
Klopt ik heb al iets met die persoon afgesproken. Nog een leuk nieuwtje, ik krijg nog een leuk bedrag terug, waarschijnlijk kan ik em morgen al bestellen met eventueel een steunzender, als dit er is dan kan de pret beginnen en kan ik em waarschijnlijk deze week of volgende week al aan de paal hangen, eerst kijken hoe 10m mij bevalt ;)