Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door fritsdesign
#57333
Ik wil namelijk een webhosting aanschaffen ,heb daar veel over gelezen,maar wat nu de beste is weet ik niet ,ik gebruik een imac apple heeft dat er iets mee te maken, ook dat weet ik niet kan mij iemand daarin goede raad ingeven, alvast bedankt

groetjes Frits
Door xray21
#57398
Hoi Frits,

Wat de beste hosting is dat is moeilijk te zeggen. Iedere gebruiker heeft zijn voorkeur. Er zijn vele hosters, de een iets goedkoper dan de ander, bij de ander net iets meer service.

Edited : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hiervoor zat ik bij zenid.net waar ik regelmatig problemen had met uploaden en mijn site lag er geregeld uit. Ik kan alleen maar oordelen over deze 2 webhoster, met andere webhosters heb ik geen ervaring.

Groet

edit : bericht aangepast => regel 20 : geen reclame voor (eigen) diensten en/of services toegestaan.
Door walberg
#57399
Als je de Scripts van de heer van der Kuil gaat gebruiken, vraag dan eerst aan je toekomstige hoster of je wel de mappen waarin php bestanden zitten de rechten 777 mag geven. Ik kwam zelf in de problemen omdat mijn hoster daar moeilijk over deed en de mappen steeds op 755 en de bestanden op 644 terugzette. Het was volgens de hoster niet gebruikelijk deze bestanden zoveel rechten te geven.