Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door dibasta
#59298
William schrijft:
Ik heb mijn windmeter +/- 4 meter laten zakken want deze staat niet getuid, wanneer de wind gezakt gaat hij weer omhoog.

Gr william


Das dan weer zonde natuurlijk, mis je misschien wel een hele grote windvlaag!!
Maar voor de veiligheid wel weer beter! die van mij is ook niet getuid, maar "breekt ie, dan breekt ie maar" haha..

Vr. groet,
Peter.
Door weatherservice
#59304
Sinds deze ochtend (05:00) alle hens aan dek in het zuiden van West-Vlaanderen. Enorme windvlagen en rustige periodes wisselen elkaar af. Het KNMI heeft gekozen voor een code rood voor de westelijke gebieden in Nederland.

Nicolas
Door weatherservice
#59350
Dan waarschuw je eens voor een 'storm' .. Blijkt het een depressie te worden met orkaankracht boven het noorden van Nederland. Op enkele plaatsen werd de 150 km/h aangetikt met windschade tot gevolg. Dat in grote delen van West-Europa.

Dank aan iedereen om deel te nemen aan het topic !

Nicolas
Door SpeedyGJ
#59358
Ik kreeg mijn weerstation niet op tijd in open veld, daarom was ik bang dat ik de 100km/h ALWEER niet zou halen.
Niks is minder waar! Toen de enorme storm op hoogtepunt kwam ben ik buiten staan kijken, takken en andere spullen vlogen over de weg :D na dit ben ik toch maar even gaan kijken, WHAAAAAAAT 101km/h!!!
Niks in de gaten en zag even later weer even, 111.0km/h als maximum op de teller! Iets wat ik op de pier nooit heb gehaald.
Ik was wel erg benieuwd naar de max stoten op de pier, die hebben zeker weten stuk hoger gelegen ;)
Door Snarf2000
#59359
Mooie resultaten GJ !!

Ik ben zelf ook heel erg tevreden over mijn 2 nieuwe records.
Jazekers, 2 records.

De maximale windvlaag die ik behaald heb was maar liefst 124 Km/u.
En mijn UNIEKE bezoekersaantal was maar liefst 400% hoger dan mijn gemiddelde dagbezoekers.
Nu hopen dat daar een heleboel van blijven terugkomen.

Grt Frans
Door hanszzz
#59360
Mooie resultaten GJ en Frans!!

Ik ben heb zelfs 3 nieuwe records.
Echt waar, 3 records.

De maximale windvlaag die ik behaald heb was maar liefst 112 Km/u.

De maximale gemiddelde wind op maar liefs op 66.6 Km/u.

En mijn aantal dagbezoekers maar liefst 250% hoger dan mijn normale aantal per dag.

Grt Hans :woohoo: