Discussie forum over achtergronden en theorie mbt het weer
Door Luc
#2567
Ik heb jaren geleden het boek de wereld van het weer gekocht. Ik heb toen slechts enkele pagina's gelezen :(. Tijdens de kerst ben ik weer eens van voor af aan begonnen. Ik moet zeggen dat ik het zeer interessant vind.

Dit boek hoort bij een cursus die toendertijd door teleac werd uitgezonden. Heeft iemand die toevallig beschikbaar? Ik ben er naar op zoek...

Bijlagen
teleac.jpg
teleac.jpg (16.03 KiB) 5773 keer bekeken
Door @ith
#19639
Hoi Luc,

Het is al een tijdje geleden dat je een berichtje hebt geplaatst met de vraag of iemand toevallig over de Teleac-cursus "De Wereld van het weer" beschikt. Mijn broer heeft de televisie-opnames destijds op een videoband vastgelegd en deze videoband heb ik nog steeds. Helaas heb ik geen videorecorder dus kan ik moeilijk nagaan wat de kwaliteit is van deze videoband. Mocht je nog steeds belangstelling hebben in deze televisie-opnames, laat het me gerust weten. :)

Groetjes,
Edith
Door George
#30243
Hallo Luc,

Heb je al eens antwoord gehad?
Ik zou de complete video ook erg graag willen hebben.
Via Bol.com heb ik het boek wel te pakken gekregen.

Ik wil het gebruiken in het kader van mijn zweefvlieg opleiding.

Met vriendelijke groet,

George
Door Cees7964
#58941
Hallo Luc en George, misschien een late reactie maar ik heb de gehele cursus nog op video staan. Heb van alle afleveringen een mp4'tje van goede kwaliteit gemaakt. Als één van jullie nog belangstelling heeft, laat het me even weten.

c.korteland@caiway.nl.
Door WSParkstad
#58944
Hallo Cees en overige,

Bedankt voor d elink en top service en wat betreft kwaliteit, toppie, goed en zeer duidelijk, VHS was nog niet zo slecht vroeger ;-)
Ben hier zeer blij mee en zeer leuk om te zien en goede duidelijke uitleg voor een iemand die niks hiervan afweet.

Mijn dank is groot en kijk al uit naar de komende series.

Bedankt Cees.