Discussie forum over achtergronden en theorie mbt het weer
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#22486
Hallo Allemaal,

Niemand kan er meer omheen, Het Wereld kampioenschap voetbal in Zuid-Afrika is in volle gang.

Terwijl hier de straten en pleinen Oranje kleuren,kleurt het in Zuid-Afrika langzaam maar zeker wit van de kou en sneeuw

Oftewel, De Winter is begonnen in Zuid-Afrika,er kunnen zelfs al sneeuwballen gegooid worden.

Voor een land dat zo dichtbij de evenaar ligt (tussen 20 en globaal 35 graden zuiderbreedte) is de afgelopen nacht bijzonder koud geweest.

Op veel plaatsen in het binnenland lagen de minimumtemperaturen tussen -5 en -10 graden. In speelsteden als Bloemfontein en Johannesburg vroor het respectievelijk 7 en 6 graden.

Struisvogels liepen over compleet besneeuwde velden en ook op de Tafelberg in Kaapstad sneeuwde het voor het eerst sinds 2003, al bleef het maar bij een heel klein beetje.


Zie onderstaande link voor alle informatie en het complete verhaal.

http://www.weer.nl/nl/home/weer/weer-in-het-nieuws/weernieuws/ch/8a2567adc0c96891245c2d640f19cf35/article/winter_slaat_toe_in_zuid_afrika.html

Mvg,

Martijn
Door Doornenburg weerstation
#22530
ja want voor het werk (SGL) hebben wij een analyser in het stadion staan en in het stadion viel het ook weer mee. als er een wedstrijd is worden de sensoren van het veld gehaald en zie je een rechte lijn in de grafiek.moet alleen zien hoe ik die grafiek hier aan kan hangen om de data te laten zien.
Door Mike
#22534
Huh? snap hier niet veel van.

Zie geen grafiek, zie wel een leeg bericht en wat is nou weer SGL dan??????
En over welk stadion heb je het dan????

Sorry hoor "Doornenburg weerstation", maar kan je wat duidelijker zijn?
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#22535
Hallo Mike,

Ik snap van dit bericht van Doornenburg weerstation ook geen hoedje.:unsure:

Volgens mij heeft hij een bericht in de verkeerde categorie geplaatst,anders zou ik het zo ook niet weten.

Mvg,

Martijn
Door Doornenburg weerstation
#22536
heren wat een toestand dat ik niet gewoon een plaatje kan downloaden, maar voor een ieder heb ik de gegevens beschikbaar. wat is sgl? kijk maar even op www.sglconcept.com.
Door Mike
#22542
Nou sorry hoor, maar je maakt er een potje van, je hebt nu een nieuw topic gestart en de vraag staat geheel ergens anders, wordt een beetje een puinhoop zo :blink: