Discussie forum over achtergronden en theorie mbt het weer
Door flok
#25178
Hi,

Heb al een tijdje een weersite (http://www.testcentrumgouda.nl/weer/) en ben bezig met een app voor Android telefoons ('GoudaWeer') dat het weer in Gouda toont (met grafiekjes). Ik wil daarbij zoveel mogelijk weerinfo geven. Dus niet alleen temperatuur en hoeveel neerslag maar ook gevoelstemperatuur, wolkenbasis and what not. Denk dat eea inmiddels al aardig volledig is maar misschien dat iemand nog wat leuks weet? Ik hoor 't graag.
Door Meteo Delfzijl
#25218
Weerstation Zoetermeer.nl heeft ook een tooltje. En om eerlijk te zijn zoek ik iemand die mij ook daarmee kan helpen om een apps voor de android te maken.

Misschien is het leuk om voor hetweeractueel.nl een apps te maken? Alle grafieken, weergegevens per provincie weer gegeven en actueel.

Ik weet niet hoe de admin hier tegenover staat. Maar het is altijd leuke reclame en een uitdaging als je een goede apps hebt. Ik heb er diverse gezien.

Het mooiste zou zijn dat je alle radarbeelden van Europa er in kunt selecteren, de satellietbeelden van heel europa, incl. uitvergroten, de actuele weerdata van het KNMI en uiteraard van het weeractueel etc. Maar ook de verwachtingen etc. Tja, alles wat via het internet is te vinden ook in het klein via de apps.

MVG

Meteo Delfzijl - G. Molema