Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Luc
#3224
Ik heb de laatste weken wat minder tijd gestoken in hetweeractueel.nl. Ik heb geprobeerd aanmeldingen zsm te verwerken, maar voor andere vragen, nieuwe ontwikkelingen etc. heb ik wat minder tijd vrij kunnen maken.

Niet dat ik hetweeractueel.nl niet meer leuk vind. Integendeel, het blijft een hele leuke hobby. Echter af en toe moet je ook een dagje uit kunnen gaan, een uitstapje organiseren of een andere activiteit doen.

Juist daar heb ik tijd alle vrije tijd ingestoken. Niet dat ik veel weg ben geweest. Nee, ik heb een website ontwikkeld waarop dagjes uit, uitjes en activiteiten gepromoot kunnen worden door bezoekers. En geheel gratis ook nog. Ik hoop dat deze website een succes wordt. Ik wil dan ook iedereen uitnodigen om een kijkje te nemen op http://www.uitvandaag.nl.

Ken je een dagje uit dat nog niet op de site staat, dan ben je vrij om deze toe te voegen (graag zelfs). Op dit moment staat er nog weinig content op. De komende weken ga ik daaraan werken. Ik heb al wel enkele dagjes uit in Brabant toegevoed. Zo krijg je een idee hoe het er straks uit gaat zien zodra de website gevuld is.

Ik hoor/lees graag jullie reacties. Alle feedback is welkom.
Door wthus
#3331
Hé Luc,

Heb meteen vannavond maar even wat dingen toegevoegd uit en in Doetinchem voor het komende jaar. Mooie website (layout en dergelijke) maar ondanks dat denk ik wel dat het dadelijk bij veel uitjes, ed erg onoverzichtelijk gaat raken!

wat mis ik:
1) vermelding van plaatsnaam in het overzicht waar je eerste blik heen gaat
2) mogelijkheid tot zoeken op plaatsnaam
3) mogelijkheid tot zoeken op evenement (de naam van hetgeen waar je heen wilt).

Ik hoop dat het een succes gaat worden!
Is het ook de bedoeling om kleinere, plaatselijke evenementjes te vermelden, of is dat teveel van het goede?
Door Luc
#3332
Bedankt voor je feedback. Erg nuttig.

1) Plaatsnaam is een goed idee. Die opmerking heb ik al eerder gehoord. Dit ga ik dan ook toevoegen
2+3) Ik wil ook nog een uitgebreide zoekmodule maken. De huidige zoekmodule is de eenvoudige versie, om snel te zoeken. In de uitgebreide zoekmodule zal het bijvoorbeeld ook mogelijk worden om op naam activiteit, plaastnaam en straal (postcode) te zoeken.

Overigens zijn er 2400 plaatsnamen. Ik ben nog aan het denken hoe ik een eenduidige naam kan krijgen voor een plaats. Een keuzelijstje met 2400 plaatsen is geen optie...

In principe is de website bedoeld voor alle evenementen die publiekelijk toegankelijk zijn. Dus dorpsfeesten, ruilbeurzen etc. zijn toegestaan. Het is niet de bedoeling om een reunie van de basisschool op de website te zetten. Deze namelijk niet vooor iedereen toegankelijk.