Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Luc
#3339
In een ander topic meldde ik dat ik een website had gemaakt om dagjes uit, evenementen en activiteiten te zoeken.

Nu 2 weken later, blijken er een heleboel mensen op zoek te zijn (geweest) naar een leuk dagje uit. Er zijn al meer dan 1000 unieke bezoekers geweest.

In 2 weken tijd zijn er ook al meer dan 200 uitjes toegevoegd door 20 verschillende bezoekers. Dit geeft mij veel voldoening. Er is dus behoefte aan een goeie website, waarop alle uitjes en dagjes weg verzameld zijn.

Voor diegene die de website nog niet kennen, en voor diegene die dit weekend er eens tussen uit wil, hier nogeens de link: www.uitvandaag.nl
Door schilper
#3340
Nu "Uitvandaag" naar wens draait weer wat tijd voor "Hetweeractueel" ?
Er staat bv nog de wens open om de Windkaart in km/h te zetten!
En dan ook nog maar een persoonlijke wens er bij!
Ik heb begrepen dat de temp locaties in de temp kaart een vaste positie hebben. In de praktijk heeft het Zuidwesten (Zuid Hollandse en Zeeuwse Delta) nog al eens afwijkende temperaturen door de geografische ligging. is het mogelijk om daar ook een referentie punt aan te maken?

Harold
Door Luc
#3341
Ik zal kijken wat ik kan doen... Foutieve data op de homepage en in het temperatuurkaartje wil ik prioriteit geven.
En tussendoor nog wat dagjes uit promoten :)
Door Wietse
#3628
En het windkaartje ook graag omzetten naar km/u Luc, dit staat er nog steeds:
"Letop: dit betreft een eerste beta test versie. Er zal nog aan gesleuteld worden Door de voorspelde storm van 29 feb op 1 maart hebben we besloten toch alvast een testversie online te zetten.".

Ik ben benieuwd, waarschijnlijk zullen de dagjes wel voor gaan, this zulk mooi weer ;).

Veel succes,

Groetjes, Wietse.
Door wthus
#3631
Wietse schrijft:
En het windkaartje ook graag omzetten naar km/u Luc, dit staat er nog steeds:
"Letop: dit betreft een eerste beta test versie. Er zal nog aan gesleuteld worden Door de voorspelde storm van 29 feb op 1 maart hebben we besloten toch alvast een testversie online te zetten.".

Ik ben benieuwd, waarschijnlijk zullen de dagjes wel voor gaan, this zulk mooi weer ;).

Veel succes,

Groetjes, Wietse.


Denk dat Luc op vakantie is, of het PB systeem werkt nog niet goed, kan ook nog ;)