Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Luc
#3447
Sinds gisteren ben ik de eigenaar van een iphone. De eerste ervaringen zijn geweldig. Ongelofelijk wat apple daar allemaal in weet te stoppen.

Ben druk in de weer al mijn email accounts in te stellen. Kan ik overal en altijd mijn email lezen. Ik had gisteren ingesteld dat de telefoon iedere 15 minuten automatisch de email moest ophalen. Dat heb ik geweten vannacht :cheer: Dus toch maar uitgezet...

Heeft er nog iemand goede/leuke ervaring met de iphone?
Door Meteo Simpelveld
#3453
Goedemiddag Luc,

Ik werk zelf reeds enige tijd hiermee, vanuit mijn werk.
Er zit wel een nadeel aan wanneer je in de grensstreken komt wil het apparaat overschakelen naar de beste provider voor telefoon. Dit houdt in dat je opeens op het Belgische of Duitse net komt. Dit merk je aan de kosten.
GPS werkt niet altijd fijlloos.
Op zich is het een aardig apparaat met zeer veel mogelijkheden.
Ik ben gisteren naar Utrecht geweest en kreeg een aantal vragen waarbij het ideaal was dat de mensen de schermen en scripts konden lezen. Ik heb ingelogd op het netwerk en via bluetooth deze data doorgezonden naar een laptop welke geen internet aansluiting had maar wel op een beamer was aangesloten.
Het werkte perfect.
Tevens is de Tom Tom makkelijk voor mij, ik reis veel met openbaar vervoer en als je dan lang in de trein gezeten hebt wil je je benen strekken en loop je meestal naar de afspraak. In die gevallen is de Tom Tom zeer gemakkelijk.

Groet Bert
Door Luc
#3473
Hoi Bert,

Hebben we het over dezelfde iphone? Of bedoel je een andere smartphone?
De iphone heeft geen ingebouwde GPS en ook tomtom werkt niet op dit besturingsysteem. (zover ik weet).

Ik bedoel deze:

Bijlagen
iphone.jpg
iphone.jpg (11.8 KiB) 2134 keer bekeken
Door walberg
#3983
Ik heb hem nog niet maar hij werkt op osx dus geen gezeur meer met virussen en i.t.t. windows en symbian veel sneller opstartend. Het is Apple, dus gemaakt op gebruiksgemak.