Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door sparkle
#4089
Hallo,

Sinds kort ben ik bezig een beetje html taal te leren. (zo'n onsite curses)
Nu heb ik erg veel weersite bekenen en heb van 1 persoon diverse tips gehad. Maar nu vroeg ik me af hoe de meeste mensen hier hun site hebben gemaakt, en wat voor programma's hebt gebruikt.

Groeten Richard
Door Meteo Simpelveld
#4097
sparkle schrijft:
Hallo,

Sinds kort ben ik bezig een beetje html taal te leren. (zo'n onsite curses)
Nu heb ik erg veel weersite bekenen en heb van 1 persoon diverse tips gehad. Maar nu vroeg ik me af hoe de meeste mensen hier hun site hebben gemaakt, en wat voor programma's hebt gebruikt.

Groeten Richard


Goedemiddag Rchard,
Ik heb de basis van mijn site gemaakt met Frontpage, verder werk ik met JEdit dit doe ik omdat ik met JEdit gemakelijk met Java en PHP kan werken.
Soms gebruikt ik NVU via de laptop.
Ik werk met 4 databases waarvan 3 databases zijn die ik voor meerdere doelen gebruik.
De site bestaat ook uit een aantal afgeschermde onderdelen. Deze onderdelen hebben niet allemaal met het weer of toerisme te maken, maar ook bijvoorbeeld is er een scherm voor de behandelende artsen en diabetesverpleegkundige waar mjn bloeduitslagen enz op staan. Zij loggen hierop in en kunnen de gegevens dan bekijken. Dit kan me reizen besparen naar hun.
Zo is voor beheer op afstand ook een scherm ingericht. Dit geldt ook voor o.a. de nieuwsbrief.
Groet Bert