Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Luc
#4196
Voor een (kleine) klant heb ik een nieuwe website ontwikkeld. Het doel van deze website is om allerlei nieuws over verzekeringen te publiceren.

Van autoverzekering, reisverzekering tot inboedel- of levensverzkering. Er komt een uitgebreid nieuws archief over allerlei verzekeringen.

Op zich niet zo interessant, maar voor de beginnende website ontwikkelaar wel leuk om eens te bekijken. Deze website heb ik op basis van wordpress gemaakt, met een gratis theme (daarmee wordt ontwerp/design bedoeld in wordpress). Aan dit 'theme' heb ik nog wat gesleuteld en nog wat vertaald. In totaal heb ik hier nog geen 4 uur werk aan gehad.

Een ideale website voor het posten van artikelen. De klant is zeer tevreden. Hij gaat de komende tijd de website vullen met relevante artikelen omtrent verzekeringen.

Wil je dus alles weten over verzekeringen, kijk dan op www.verzekeringnieuws.nl
Door wslangerak
#4197
Hmm, riekt naar sluikreclame.... ;)

Nee hoor geintje! Ziet er heel leuk uit en ik ben het met Luc eens dat dit voor beginnende sitebuilders een uitstekend platform is, gratis en toch strak.

Eerlijk gezegd waardeer ik alle pogingen van beginners in HTML e.d. enorm, begrijp me niet verkeerd, maar dit ziet er gelijk al "professioneel" uit!
En niet iedereen heeft tijd, zin en/of kennis om heel ingewikkelde pagina's te maken, toch?

Ik ga even kijken of ik die mooi-weer-verzekering kan vinden....B)
Door Luc
#4201
Haha een mooi weer verzekeringheb ik nog niet kunnen vinden.

Je hebt gelijk: voor een blog of het posten van artikelen is wordpress in mijn ogen een makkelijk platform. Installatie is een fluitje van een cent en er zijn ook nog voldoende gratis plugins en themes te verkrijgen. Wil je wat meer functionaliteit en toch een gratis systeem, dan raad ik altijd Joomla aan. De leercurve is iets steiler, maar daarna heb je wel veel meer mogelijkheden.

Overigens hoort dit bericht (eigenlijk) ook nog bij de opdracht. Huh? Hoezo? Hier de reden (tevens een tip):

Ik had afgesproken met de klant om de website ook nog op te laten nemen bij zoekmachines als Google, MSN/Live en Yahoo. Je kunt je natuurlijk aanmelden bij deze zoekmachines. Maar als je 'n link plaatst op een (of liefst meerdere) website(s), dan gaat het opnemen in de zoekmachines veel sneller. Omdat google elke dag weleens langs komt op www.hetweeractueel.nl, zal ook deze website over verzekeringen spoedig worden opgenomen. Met deze methode is succes dus 'verzekerd'! :lol:
Door wslangerak
#4202
Jaja. Da's geen sluikreclame meer. Da's gewoon reclame. Kan ik je verzekeren. Kijk maar uit, straks wordt er nog misbruik van gemaakt op het forum. :P
Door Luc
#4203
sssst, niet te hard roepen. En ik dacht nog wel dat ik het mooi verpakt had... :blink: straks moet ik nog een klachten formulier gaan maken.:lol: