Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Luc
#5185
Ik heb al een paar mailtjes gehad met de vraag of ik een fijne vakantie heb (gehad). Bedankt voor al deze interesse.....

Ik heb inderdaad een leuke vakantie. Deze week nog en dan ga ik weer aan het (betaalde) werk. Voor de geinteresseerde hier een kort verslag.

Ik heb veel geklust; zelf een inbouwkast gemaakt voor het speelgoed van de kinderen en ook nog van oude steigerplanken twee TV en DVD schappen. Ik ben erg tevreden over het resultaat en het was erg leuk om te doen.

Verder zijn we een paar dagen naar Oostende geweest aan de Belgische kust. Uiteraard mag Plopsaland in de Panne daarbij niet ontbreken. De kids vonden het geweldig.

We hebben geluk gehad met het weer. Alleen gistermorgen om 6 uur zijn we nat geworden in onze pyama buiten. Rond die tijd ging namelijk het brandalarm in ons hotel af. Een zeer doordringend alarm waarvan we direct overeind sprongen. Nadat we door hadden dat het een brandalarm was, heb ik gelijk de kinderen uit bed gehaald en zijn we vanaf de 6e verdieping naar beneden gerend. Na een kwartiertje bleek het om een vals alarm te gaan. Een vervelende, indrukwekkende maar ook leerzame ervaring. Gelukkig was er niks aan de hand.