Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door jansmit
#61186
Ik heb het even na gekeken bij mij begon de storing ook om woensdagavond 23:25 uur,
Ze zeggen dat het aan Ziggo ligt maar ik heb ook een site lopen via hosting.nl dat werkt wel goed met ziggo dus ik denk dat de fout bij mijndomein ligt
Door teesee64
#61187
Zou het kunnen dat je hosting zijn ddos aanval beveiliging wat te strak heeft staan waardoor het systeem jou uploads ziet als een ddos aanval?

Heb hetzelfde namelijk ook eens gehad bij mijn oude hosting, waren niet blij met mijn uploads iedere seconde naar de website........
Door amvih
#61193
jansmit schrijft:
Ze zeggen dat het aan Ziggo ligt maar ik heb ook een site lopen via hosting.nl dat werkt wel goed met ziggo dus ik denk dat de fout bij mijndomein ligt


Mijndomein zegt niet dat het aan Ziggo ligt, maar dat het alleen specifiek diegene betreft welke via Ziggo naar Mijndomein uploaden.
De combinatie Ziggo-Mijndomein geeft dus problemen na het spoed onderhoud van Mijndomein woensdagavond, dus zal er iets bij Mijndomein gewijzigd zijn waardoor de ftp-upload niet meer stabiel werkt.
Men verwacht overigens morgen met een oplossing hiervoor te komen.

We wachten maar af.

gr.
Arie
Door amvih
#61202
Volgens mij werkt het weer, zoals ik nu kan zien.
Heb overigens nog niet een officiële melding van Mijndomein gezien/gehad.
Door jansmit
#61209
teesee64 schrijft:
Zou het kunnen dat je hosting zijn ddos aanval beveiliging wat te strak heeft staan waardoor het systeem jou uploads ziet als een ddos aanval?

Heb hetzelfde namelijk ook eens gehad bij mijn oude hosting, waren niet blij met mijn uploads iedere seconde naar de website........

Ik denk het niet zit al 6 jaar bij mijndomein.nl en ik heb nooit geen last gehad, maar nu draaid alles weer goed.
Door jansmit
#61247
Op het ogenblik weer hele trage of geen uploads, is 3 dagen goed gegaan
Provider is Ziggo
Door amvih
#61249
Ook hier weer hetzelfde in combinatie met Ziggo, blijft aanmodderen de laatste twee weken, dan weer wel, dan weer niet. Een structurele oplossing lijkt niet aanwezig.
Toch maar eens kijken naar een andere hosting provider.