Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door ws vreewijk
#57509
Speedy werkt webcam xp niet met windows mms stream dan. Want dan heb je weer het probleem wat ik nu heb met webcam cature.

Ik heb WEL 100% live stream. Maar het probleem is dat niet alle browsers het ondersteunen

Plug in voor fire fox en chrome noodzakelijk. En het ergste vind ik dt je op andriod ook geen beeld hebt.

Dus voor je wecam xp neemt ff checkke.


Gr Chris
Door SpeedyGJ
#57511
http://82.170.219.122:8080/
De stream met webcamXP, het reageert wel iets sneller maar dit krijg ik ook op de laptop te zien zoals eerder gemeld, laptop kan HD niet aan.
Ik zal de resolutie vanavond naar beneden halen zodat het beeld vloeiender gaat lopen, welke dat wordt kan ik nu niet zeggen.
Ik heb met mijn HTC Desire Z getest en moet zeggen dat het goed werkt, er is ook een speciaal mobiel pagina :)
Uiteraard wil ik mensen vragen of het bij jullie ook goed werkt in zowel IE als FF als Google C etc, ook windows mobiel zou ik dat graag willen weten :)
Door wsEpe
#57512
Werkt hier met IE, Chrome en windows Phone 8!
alleen met mijn Phone moet ik niet de mobile versie hebben, maar de gewone. Die is gelijk beeldvullend en bij de mobile versie heb ik maar een kwart beeld. Hoe zit dat met jouw htc?
Door SpeedyGJ
#57513
Klopt voor smartphone's is het beste gewoon de standaard te gebruiken, echter bij sommige foons die niet zo snel zijn en klein beeld hebben is mobiele versie beter gezien deze een kleiner beeld heeft, en als je internet op je mobiel hebt is mobiele versie ook beter gezien deze minder data overdraagt.
Fijn dat alles goed werkt, ik heb tevens de resolutie wat aangepast naar 800X480 het loopt iets soepeler maar niet helemaal 100% goed, het is gewoon even wachten op een beter systeem :)