Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Snarf2000
#60137
Beste forumleden.

Door allemaal drukte op het werk en weinig vrije tijd mede door mijn andere hobby's heb ik besloten het als moderator op HWA het een beetje rustiger aan te doen.
Op verzoek van Luc ben ik niet afgetreden als moderator, maar ga ik wat meer naar de achtergrond.

De laatste tijd ben ik al niet zo met data modereren bezig geweest en dat zet ik nu ook door.
Het data modereren zal ik sowieso niet meer gaan doen.
Dat kost mij te veel vrije tijd.

Het forum lees ik nog elke dag en blijf daar wel toezicht houden.
Veelal in de avonduren.
Mocht er daar iets mis gaan, dan kan ik altijd nog ondersteunen of een andere moderator aansturen.

Ik ga me wat meer richten in mijn spaarzame vrije tijd naar mijn huisje boompje beestje. Genieten van mijn gezin en alles wat daar omheen draait.

Kris en Wim houden de weerdata in de gaten en ik ga me op HWA wat meer terugtrekken.
Je hoeft me dus ook niet te PM-en als iemand op data gebied de fout in gaat.
Dat laat ik even voor wat het is.

Groet.

Frans
Door ws vreewijk
#60138
Hallo Frans,

Bedankt voor al je inzet hier op Hwa,en de hulp die je links en rechts hebt geboden.
( zo ook wel eens aan mij )
Soms moet je keuzes maken,en werk en gezin gaan uiteraard voor.

Gelukkig blijf je wel enigsinds beschikbaar.:)

Spreek je weer Frans.

gr Chris
Door baroman
#60183
Hoi Frans.

Ja je vrouw en kids gaan voor, ik ben al anderhalf jaar niet actief meer op HWA en heb ook geen site meer het kost mij te veel tijd.

Maar bedankt voor je inzet, je hebt mij ooit is geholpen met weatherdisplay.
Fijne feestdagen en een goed 2014.

Ronnie. Waarnemingsstation Enschede West
Door Luc
#60185
Snarf2000 schrijft:
Op verzoek van Luc ben ik niet afgetreden als moderator, maar ga ik wat meer naar de achtergrond.
Zo'n goede moderator kan ik natuurlijk niet helemaal laten afhaken :). Ik ben blij dat je op de achtergrond, indien de tijd het toelaat, toch nog af en toe mee wilt kijken.

Ook even via deze weg bedankt voor alles wat je voor HWA doet en gedaan hebt.

Gr,
Luc
Door weerstationhoogeloon
#60191
Frans,
bedankt voor je inzet en hulp, hier op het forum.
...en ook dank aan je familie, die jouw altijd de tijd geschonken hebben, zodat jij weer tijd voor ons kon vrijmaken.

gr. Remie
Door Willy Peters
#60194
Hoi Frans,

Bedankt voor de hulp die je in het verleden mij geboden hebt. Heb je een keer meer als een uur aan de telefoon gehad voor een probleem met WD. Uiteindelijk ben ik er uitgekomen.
Goed dat je een stapje terug doet. Ook je familie heeft aandacht nodig. Ik heb inmiddels gemerkt dat het allemaal erg veel tijd vergt om alles aan het draaien te houden.

Frans, ook namens mij bedankt voor je inzet voor HWA.

Willy
meteo wijchen
Door hanszzz
#60207
Jammer Frans maar zeer begrijpelijk ook aan deze kant zonder jouw hulp was ik nou niet zover met alles. dikke pluim :woohoo:


Grt Hans
Door Snarf2000
#60221
Beste leden.

Ik ben niet weggegaan !!!
Ik doe alleen een stapje terug.
Ik zal altijd nog over jullie waken :lol:

Iedere dag probeer ik wel wat tijd te vinden om even te kijken.
Het weer en HWA is toch mijn hobby.
Maar als het op werk gaat lijken is dat te veel.

Toch allen hartelijk dank voor de mooie woorden.
Ik begin er bijna van te blozen. :blush:
Zo kan iemand de kerstdagen wel in gaan.

En als ik iemand ergens mee kan helpen, zal ik dat ook niet laten, als dat mogelijk is.

Jullie zijn nog lang niet van mij af. :laugh:

Groeten en Fijne dagen toegewenst aan alle leden en bezoekers van HWA.

Frans