Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door wvdkuil
#61468
Op mijn website gebruik ik HiStats als bezoekers teller. Op hun website kun je ook zien waar de bezoekers op een link naar mijn site geklikt hebben. Dat vind ik duidelijk een mooie extra faciliteit.

De meeste van die links (zoals de HWA berichten) ken ik wel. Door wat "vreemde" (onbekende link) bezoekers op mijn website, zag ik dit weekeinde dat weerstation wilsele meedoet in de "Featured Weather Website - Spring, 2014" verkiezing van wxforum . net.
De "genomineerde" websites zijn toch flink verschillend, waarbij ik de noorse site met de zwart witte temp/wind/regen mij bijzonder aanspreekt. Ga ik toch ook eens proberen als een alternatieve header voor de Leuven-Template.

De "verkiezing" loopt nog tot 28 april op http://www.wxforum.net/index.php?topic=22363.0
Alleen aangemelde bezoekers kunnen stemmen.

Groeten, Wim
Door WS Beusichem
#61469
Hoi Wim,

Mooi dat je genomineerd bent. Betekend dat heel wat mensen je website waarderen.
Gebruik hem zelf ook in mijn eigen omgeving, hij is duidelijk en makkelijk.
Ga eens kijken of ik ook een stem uit kan brengen.
Ben benieuwd wat de einduitslag gaat worden.

groeten Jan

http://www.weerstationbeusichem.nl/
Door wsMaurik
#61477
Hallo Wim,

Succes met de verkiezing.

Net even alle sites bekeken en moet zeggen dat voor mij de Noorse site nummer 1 is, maar jij bent duidelijk de tweede!

grtn,
nico
Door jorissynaeve
#61479
Vreemde inzendingen vind ik. Veel gewone Saratoga-templates (Tennessee, Carson Valley, CNYWeather, en (sorry), meteo Wilsene). Daarnaast is die 2de van Carson Valley een samenraapsel). Dan is de Noorse de mooiste en meest overzichtelijke.

Nu gaat de wedstrijd natuurlijk uit van saratogaWX dus kan ik de Saratoga-template-websites wel begrijpen :)
Door Mindkiller
#61489
Dag Wim,

Ik vind je site echt wel overzichtelijk, ook de dag-nacht kaart op de voorpagina is wel een leuke toevoeging.

De Noorse site draagt echter ook licht mijn voorkeur. Strak en minimalistisch gebouwd.
De webcam is ook mooi, maar niet iedereen beschikt over zo'n uitzicht natuurlijk :)

Groeten,
Stijn