Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door wvdkuil
#65994
Nog maar eens onder de aandacht brengen.

Onderaan iedere Leuven-Template pagina staat een verwijzing staat naar de Support pagina van de template.
Code: Selecteer alles
Scripts ontwikkeld door: Leuven-Template (2.8) 

Bezoekers kunnen daarop klikken en komen zo ophttp://support.leuven-template.eu/

Maar toch nog steeds zijn er gebruikers die de link weghalen en naar een eigen pagina verwijzen.

Voorbeeld 1: Een verwijzing naar een commercieel bedrijf dat de site zou hebben ontwikkeld. Dat gaat echt te ver.

Voorbeeld 2: Een verwijzing naar de "about" pagina. Daar sta ik dan, onderaan de lijst van credits, zoals op bijgevoegde schermafdruk. Nu weet ik zeker dat toch wel een aanzienlijk deel van de scripts van mijn hand zijn. Om me dan onderaan te zetten met een link naar de problemen-pagina is toch iets te weinig credit.

Maar de template site staat er dan tenminste nog.

===

Het is NIET in mijn belang dat die credits er onderaan op iedere pagina staan. [ul][li]Hoe meer gebruikers[/li][li]hoe meer kennis[/li][li]hoe meer kans dat de scripts ook in de toekomst onderhouden worden[/li][/ul]Dat is in het belang van elke gebruiker.

Die link staat er om MEER gebruikers te krijgen. En niet omdat het geld opbrengt via donaties.
Want de kosten voor 11 weer-programma's, 1 server, 3 extra webhosts, electra, 1 extra weerstation enzovoort over de afgelopen jaren zijn nog voor geen 30% goed gemaakt door de donaties. De rest is "hobby-kosten".

Dus laat onderaan de pagina de verwijzing naar de Leuven-Template gewoon staan.

DANK U.

Wim
Bijlagen
credit.jpg
credit.jpg (27.18 KiB) 1878 keer bekeken
Door relin
#65996
Beste Wim,

Ik heb ook de footer aangepast en gewijzigd in jouw naam (URL link ongewijzigd).

Ik neem aan dat dit wel akkoord is.

Groeten,
Remko
(Weerstation 's-Gravenzande)
Door wvdkuil
#65997
relin schrijft:
Beste Wim,

Ik heb ook de footer aangepast en gewijzigd in jouw naam (URL link ongewijzigd).

Ik neem aan dat dit wel akkoord is.

Groeten,
Remko
(Weerstation 's-Gravenzande)
Als eerste: Ik heb niets te vertellen wat iemand aan de scripts verandert.

Maar het beste voor iedereen zou zijn, denk ik, dat er gewoon Leuven-Template staat. "Iedereen" kent de Saratoga-template maar er zijn nog 2 algemeen toepasbare templates: Leuven- en Meteo-Template. En voor Cumulus gebruikers is er nog 1 extra.

Er moet vaak genoeg onderaan "Leuven-Template" staan waarbij men ook op de website van Leuven-Template komt. Dan kom je wat vaker bovenaan in een zoekresultaat met wellicht nog meer gebruikers. Dan hebben we de meeste kans dat de groep gebruikers groot genoeg wordt om ook als groep de Template te kunnen onderhouden.

Groeten, Wim
Door relin
#65998
Hoi Wim,

Ik heb het aangepast naar Leuven-Template. Had er jouw naam aangegeven omdat er Weerstation Leuven stond en jij hebt aangegeven dat deze t.z.t. stop.

Voor betere zoekresultaten zullen dus veel "oude" template gebruikers dit ook moeten aanpassen.

Dan moedig ik bij deze mede gebruikers aan dit aan te passen , zo gepiept in wsFooter.php (ongeveer regel 197).

Groeten,
Remko
Weerstation 's-Gravenzande
Door wvdkuil
#65999
Dan ben ik onduidelijk geweest. Weerstation-Wilsele, mijn eigen weerstation, stopt omdat ik naar een appartement verhuis.

Leuven-Template als naam inclusief 2 uitbreidings-releases per jaar, blijft nog jaren doorgaan.

De naam Weerstation-Leuven was wat ongelukkig gekozen en probeer ik overal te verwijderen om verwarring te voorkomen.

Groeten, Wim