Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door ws vreewijk
#65176
Jobaz die kale meneer ,zetbaas is zo'n beetje de meest onbetrouwbare politicus die dr op het moment rondloopt zal dr alles aan doen om met zijn clupie in het pluche te blijven zitten,het maakt hem niet uit hoe die zijn kont moet draaien,denk je nou echt datie dr voor jou en mij zit.

In elk geval behoor ik niet tot die zogenaamde rijke ouderen en mijn collega's van nu en ook die uit mijn verleden ook niet.

Kijk ik werk namelijk niet bij een bank he.

Dr zijn er die een oprot/prestatie premie van 40 miljoen meekrijgen en die kale meneer hoor je daar niet over.

Goed ik zal stoppen ik heb geen zin in een waarschuwing van de forum leiding.

Gr Chris
Door Overijse
#65179
ws vreewijk schrijft:
Jobaz die kale meneer ,zetbaas is zo'n beetje de meest onbetrouwbare politicus die dr op het moment rondloopt zal dr alles aan doen om met zijn clupie in het pluche te blijven zitten,het maakt hem niet uit hoe die zijn kont moet draaien,denk je nou echt datie dr voor jou en mij zit.

In elk geval behoor ik niet tot die zogenaamde rijke ouderen en mijn collega's van nu en ook die uit mijn verleden ook niet.

Kijk ik werk namelijk niet bij een bank he.

Dr zijn er die een oprot/prestatie premie van 40 miljoen meekrijgen en die kale meneer hoor je daar niet over.

Goed ik zal stoppen ik heb geen zin in een waarschuwing van de forum leiding.

Gr Chris


De forumleiding #neemteenpakpopcorn en vermaakt zich met het volgen van deze actuele discussie, tevens ook bij jullie Noorderburen een actueel onderwerp.

Grtz
Kris
Door Willy Peters
#65220
Net terug van een paar weekjes vakantie. Kreeg tijdens mijn vakantie via het nieuws te horen dat ik er ook 4 maanden bij gekregen heb, Ik heb meteen een ansichtkaart gekocht en naar onze geweldige regering gestuurd en hun hartelijk bedankt voor die 4 extra maanden die ik langer mag werken. Ik ben met mijn 17e jaar (1970)begonnen met werken en nog nooit een dag zonder werk gezeten. Dan maak je mee dat voor zo'n 15 jaar terug collega's met een riante regeling op hun 55ste konden stoppen met werken.
Nu kunnen we doorbuffelen. Ik moet nu nog ruim 4 jaar werken. Op zich heb ik er geen hekel aan. Ik heb nog steeds mooi werk en goede collega's. Alleen de organisatie van het bedrijf kan mij gestolen worden.

Willy
Door ws vreewijk
#65221
Ja Willy dat komt dr nog bij dat je in je laatste jaren te maken krijgt met een kille bedrijfsleiding.....lees een lul van een manager die slechts een doel heeft zelf een lekkere bonus binnen te slepen.

Man ik heb alles wel zo'n beetje gezien en langzaam aan ben ik dr klaar mee vandaar mijn reacties hier.

Ps ik miste je al een beetje:) vakantie lekker hoor

Gr chris