Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door SpeedyGJ
#65349
Beste allemaal.

Heb een enige tijd niet veel meer van me laten horen en dat heeft even zijn redenen die ik even met jullie wil delen.

Toen ik op punt stond om mijn VUE te verkopen en niet aansloeg heb ik als bij optie de VP2 ISS erbij gedaan en dan was de keuze welke als eerste weg ging. Bij enkel bericht werd ik weer geconfronteerd met het gene namelijk: Dat met de verkoop mis ging en dat vind ik erg jammer want ik wil het zo goed mogelijk doen.
Ik heb toen vanaf dat moment pauze genomen van HWA voor zowel forum als data, gewoonweg omdat het me even niet meer lekker zit.
Nu staat er weer een verkoop op de planning en moet eerlijk toegeven dat ik het hier niet meer aandurf terwijl ik dit juist de plek vind en weet dat het hier goed wordt gebruikt en dat werkt uiteraard dubbel gevoel op.

Wil wel mijn excuses aanbieden voor het feit dat het allemaal mis is gelopen bij de vorige verkopen, mijn laatste verkoop is na mij weten wel goed gegaan (is opgehaald) en daarom gaat mijn voorkeur uit na ophalen van een weerstation of overige spul omdat je dan op dat moment alles kunt natrekken of alles in goede staat is etc.

Ik hoop echter wel dat als er iets verkeerd gaat dat dit wordt besproken via PM of eventueel via telefoon en niet later aan bod komt in dit openbare forum.
Ik ga het hier maar een 2de kans geven :)

Heb Luc bijna week geleden verzoek gestuurd tot wijziging van het data adres om weer aan te kunnen leveren, ik heb ergens gelezen dat er totaal iets fout is in die mailbox, het is me niet helemaal duidelijk of dit via de moderators kan, laat het maar weten.

Goed dat moest er even uit, frisse start dan maar? :)
Groetjes: Gerrit-Jan
Door T.J.
#65350
Ik zou zeggen, welkom terug.
Jammer dat de verkoop niet zo goed is gegaan.

Gr. Tjeerd.
Door Overijse
#65352
welkom terug Gerrit-Jan,

Voor je uploadurl zal je moeten wachten op Luc spijtig genoeg. Je bent er al te lang tussenuit voor mij om deze voor jou te wijzigen.

Effe geduld, bericht is overgemaakt.

Grtz
Kris