Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door osjohn
#66345
Wat moet ik hiervan lezen, moet je in 2016 contributie betalen ???



Dear AWEKAS Member!



Some time has passed since the last AWEKAS newsletter has been sent, so we are going to bring you up to date with this one:

Awekas Stationsweb:

We are proud to present you our newest development, the AWEKAS Stationsweb. AWEKAS Stationsweb is a service, which provides you a possibility to present your weatherdata on a weather website.

As a little Christmas-gift you can try AWEKAS Stationsweb for free till 10 January 2016.
At the address http://stationsweb.awekas.at your personal weatherwebsite is accessible.

Afterwards you can buy another year for 3.50 € per month. If you are interested you can read more about AWEKAS Stationsweb here: http://stationsweb.awekas.at/info/index_en.html



Smart AWEKAS Android App:

With the free app you now can access AWEKAS stations’ data with your android smartphone. Alongside recent weather data, also weather alerts can be reported on the go. The smart AWEKAS push notification service informs you about weather alerts in your area – in real time. The possibility to search for weather stations opens the way to view live weather data from near AWEKAS weather stations.

You can download smart AWEKAS at the Google Playstore: https://play.google.com/store/apps/deta ... martawekas



AWEKAS Direct Link at Cumulus MX:

From now on the weather software Cumulus MX by Sayndaysoft supports a direct data transfer to AWEKAS. After an easy configuration process data can be exported to AWEKAS. The transmission works without a datafile, which makes it more efficient and flexible.
Read more: http://sandaysoft.com/forum/viewforum.php?f=27



Support AWEKAS:

AWEKAS is a completely free service.
We completely depend on your support. Whether as personnel, weather administrator, programming helper or translator – you can help to improve AWEKAS!
You can even help us with small donations to make sure that we can carry on and improve AWEKAS.
More about this topic: http://www.awekas.at/de/donate.php
We say it in advance – Thank you!



AWEKAS already has more than 7700 Members. We are proud of every single one of them, and like to say a big thank you at the end of this newsletter for the cooperation and collaboration!



We wish you a merry Christmas and a happy new year!



Sincerely yours

Othmar Gattringer

CEO
AWEKAS Weather Map Network – www.awekas.at



(Stationsid : - Boven-Leeuwen)

If you do not want to receive newsletters in the future answer this email with „unsubscribe newsletter”.



















Klik hier als je wilt Beantwoorden of Doorsturen











0 GB (0%) van 15 GB gebruikt

Beheren




Voorwaarden - Privacy




Laatste accountactiviteit: 22 minuten geleden
Details















Profielfoto van AWEKAS Wetterkartensystem - Othmar Gattringer
AWEKAS Wetterkartensystem - Othmar Gattringer

Toevoegen aan kringen








Details weergeven
Door SpeedyGJ
#66346
Nee dit geld niet voor de awekas site zelf. Ze hebben een weerwebsite gemaakt voor de users die geen eigen website hebben. Omdat het nu feestdagen zijn mag je dit zelf gratis tot 10 januari gebruiken en bekijken.
Mensen die zelf een website hebben zullen er verder niet naar omkijken, maar voor de mensen die dat niet hebben kan dit een oplossing zijn.
Na de 10de moet je dus betalen als je ermee verder wilt gaan.
Door T.J.
#66349
Ik ga met de stelling van SpeedyGJ mee. Indien je nog geen site hebt kun je via awekas je data tonen als eigen site. Voor de mensen die al een eigen site hebben verandert er niets.

Ik verwacht persoonlijk geen verandering.

Gr. Tjeerd
Door SpeedyGJ
#66353
Er zal ook verder niks veranderd worden :) gelukkig maar anders zouden ze veel users kwijtraken.
Tegenwoordig bestaan er heel veel van dit soort dingen, genoeg opties om dan over te stappen als er wel moest worden betaald ;)
Door osjohn
#66355
Het is wel raar SpeedyGJ dat als je bij andere stations in Awekas naar de instrumenten kijkt dat er onder de meters staat, Dit station heeft AWEKASplus geactiveerd- alle functies zijn voor dit station vrijgegeven.

Ik geloof dat je zonder te betalen geen instrumenten meer kan krijgen.

Kijk maar bij mijn site awekas-instrumenten. www.osjohn.nl

Gr. John
Door SpeedyGJ
#66358
Die optie hebben ze toen eens toegevoegd, ruil daarvoor mag awekas jou gegevens gebruiken zonder extra kosten. Die awekas website voor gebruikers zonder website kunnen ze voor een bepaald bedrag per maand gebruik maken van deze optie, nu met de feestdagen hebben ze deze optie open staan voor alle gebruikers om kennis te maken en eventueel gebruik van blijven maken.
Of wel, de kosten heeft verder niks met die instrumenten te maken, anders awekas mailtje sturen voor meer duidelijkheid.
Door mandersp
#66499
Ik ben ook gewoon member sinds 26-12-2015 maar bij werken de instrumenten niet op mijn site, hij geeft dan aan dat je plus member moet zijn, dan maar geen link naar hun toe op mijn website.
Door SpeedyGJ
#66502
Ga even naar Mijn awekas > Gebruikersgegevens veranderen. Dan ergens in het midden zie deze tabel staan. Als het goed is staat deze bij jou uit, deze kun je aan zetten.
Bijlagen
awekas.png
awekas.png (10.04 KiB) 2909 keer bekeken
Door mandersp
#66507
Bedankt voor de tip, als ik moet gaan betalen ga ik wel weer terug naar standaard member...