Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Wietse
#67397
Dat er geen andere onderwerpen meer aanbod komen hier is denk ik vooral de verdienste van de volledige aftakeling van HWA zelf. In de laatste jaren is er geen enkele update of nieuwe functionaliteit meer toegevoegd. De hele website wordt ingehaald door platformen als WOW, EWN etc.

Ook de lay-out van de website mag wel is een update gebruiken...
Door Overijse
#67401
dibasta schrijft:
Waarom is mijn reactie verwijderd???

Die was toch recht aan recht uit??

Wil degene me dan op z'n minst een pm sturen??

Gr,
Peter.


@Peter de reactie waarover je spreekt was in een ander topic.
Dat topic heb ik persoonlijk volledig verwijdert omdat ikzelf er persoonlijk zwaar uit de bocht ben gegaan door frontaal in de aanval te gaan, waarna ik ook mijn bevoegdheden naast me neer heb gelegd.

@osjohn
Die hele groep berichten staan in hetzelfde hierboven vermeldde topic dat ik volledig verwijderd heb, in deze draad is niets verwijderd.

PS: het topic waarover jullie spreken komt zo terug online, dit als mijn laatste moderatordaad en zal mijn uitschuiver (lees aanval) er enkel tussenuithalen.
Door Overijse
#67407
Overijse schrijft:
dibasta schrijft:
Waarom is mijn reactie verwijderd???

Die was toch recht aan recht uit??

Wil degene me dan op z'n minst een pm sturen??

Gr,
Peter.


@Peter de reactie waarover je spreekt was in een ander topic.
Dat topic heb ik persoonlijk volledig verwijdert omdat ikzelf er persoonlijk zwaar uit de bocht ben gegaan door frontaal in de aanval te gaan, waarna ik ook mijn bevoegdheden naast me neer heb gelegd.

@osjohn
Die hele groep berichten staan in hetzelfde hierboven vermeldde topic dat ik volledig verwijderd heb, in deze draad is niets verwijderd.

PS: het topic waarover jullie spreken komt zo terug online, dit als mijn laatste moderatordaad en zal mijn uitschuiver (lees aanval) er enkel tussenuithalen.


Bij deze is het topic terug.