Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Snarf2000
#67328
Beste forumleden en slimme programeurs.

Is er een mogelijkheid om op HWA te filteren, en dan met name een negatief filter om alle topics waar een bepaald woord in voorkomt NIET te laten zien? ;)

Bij Google kun je bijvoorbeeld zoeken op: Fruit -appel -peer

Grt Frans
Door WSParkstad
#67330
Vraag wat bij mij opkomt is van welk woord zou dat kunnen zijn, kom geen vervelende of negatieve woorden tegen op het Forum.....?

Scrollen of niet lezen helpt ook en neem aan dat bij verboden woorden Luc al een filter erop heeft zitten, wil het niet proberen met Jan en de korte achternaam anders krijg ik dadelijk een ban ;-)

Gegroet.
Door WSParkstad
#67335
Heb er over geslapen en moet eerlijk bekennen dat ik het vindt lijken op de Nederlandse politiek, die draaien ook erom heen en vertellen niet het directe woord.......
Door Snarf2000
#67344
Je mag het weten hoor.

Misschien maak ik mij hierdoor minder populair, of misschien helemaal niet, maar een forum met een overdaad over een bepaald item is, althans voor mij, een ergenis.
Je zou kunnen zeggen, dan sla je dat toch over?
Ja, zou kunnen, maar wat de één wel graag wil zien hoeft voor een ander niet zo te zijn.

Het woordje waar op wou filteren is "Leuven".

Ik heb daar helemaal niets mee.
Dus alles wat daarmee te maken heeft sla ik dus over of liever gezegd, wil ik liever niet zien.
En ik ben niet de enige. Ik heb geregeld mailwisselingen met andere forumleden die er ook zo over denken.
Ik ben van mening dat er een flinke overdaad aan topics voorbij komt betreffende de Leuven Template.

Op zich een prima initiatief. Ik geef ook alle credits aan Wim. Heel mooi voor weeramateurs die moeite hebben met het zelf opzetten van een website. Dat alle gebruikers dan een nagenoeg zelfde website hebben moeten ze zelf weten. Niet iedereen kan een website bouwen, dus Leuven is een prachtige template voor deze gebruikers.

Wim is zich er zelf van bewust dat dit het geval is.
Zie zijn topic: http://www.hetweeractueel.nl/forum/off- ... oor-leuven


Maar,...... mijn vraag was dat ik negatief kon filteren.
Wim heeft zich dat aangetrokken, maar sloeg voor mij de spijker op zijn kop.
Ik heb het niet gehad over dat de Leuven template een eigen forum moet opzetten.
Dat is een eigen interpretatie van Wim.

Maar ik zou de vlag uitsteken als het zo zou zijn.

Ik denk dat Wim een hele goede keuze zou maken met een eigen forum.
Het maakt HWA weer lekker leesbaar voor het weer en aanverwante hobby achtige scripts en andere zaken.

Het HWA en Leuven forum zouden een prima aanvulling op elkaar kunnen zijn.
Wim heeft daarbij Wel jullie steun en toewijding voor nodig.


Hopende niet tegen al te veel beentjes aangeschopt te hebben.

Grt Frans
Door teesee64
#67345
Zou het niet gewoon veel simpeler op te lossen zijn door een nieuwe categorie aan te maken op dit forum? (Leuven template)
Ik heb er op zich niets op tegen dat de support voor die template loopt via HWA. Ik gebruik de template zelf niet maar altijd wel interessant om mee te lezen.

Groet,
Theo
Door osjohn
#67346
Hallo Theo, met een nieuwe categorie aan te maken blijft de uitkomst gelijk, alle vragen komen toch als eerste op het forum. Dus verandert er niets.

Gaat Wim weg dan blijven er weinig vragen meer over, nu zijn er ook bijna ook geen andere vragen gesteld.

Ik zou wel eens willen weten hoeveel leden het Leuven script gebruikt ???

Groeten John
Door Snarf2000
#67347
Hoi Theo.

Ook een goed idee, maar dan komen ze nog steeds in de "recente discussies.

Een SUBforum (hetweeractueel.nl/Leuvenforum) zou ook een optie zijn.
Of dit technisch (delen database?) mogelijk is, zou Luc moeten uitvogelen.

Grt Frans
Door WSParkstad
#67348
Dat dit het woordje zou zijn voelde ik al aan.

Echter hoe zou het zijn als er geen Leuven was, ik zie ook gaan andere topics voorbij komen op HWA en denk dat die info wat daarvan af komt ook goed is voor iedereen of interessant.

Ik zie ook topics voorbij komen die niet van toepassing zijn op mijn interesse, nou die lees ik niet of half want ook daar zit wel eens belangrijke informatie in.

Een forum is nu eenmaal lastig, je doed het nooit voor iedereen goed het is gewoon het respect naar elkaar toe en iedereen in zijn eigen hobby en interesse te laten.

Nu ben ik toevallig ook een gebruiker van Template en ja dat er nog meerdere zijn met de zelfde layout neem ik erop toe, wel ene overzichtelijke template waarin je eigen zaakjes ook nog kunt toevoegen.

Van de anderen kant als er veel meer topics geopend worden en besproken dan zal het met leuven ook wel mee vallen, nu valt het op aangezien hier het meeste over geschreven en gevraagd wordt.

Mijn mening is gewoon laten gaan en is het een win win situatie voor HWA en Leuven en overige weer amateurs.

Maar ja wta is wijsheid..... geven en nemen en men is vrij om te lezen en staat er leuven bij dan lees je het toch niet, lijkt mij toch niet zo moeilijk en ja als er iets komt waardoor men dit niet meer voorbij ziet komen is het ook goed en komt er een ander forum dan is dat ook goed, dan wordt het hier wel stilletjes, of niet natuurlijk.

Wel respect dat je het durft te schrijven en ook dat siert je Frans, respect.

Fijne dag voor iedereen.
Door Snarf2000
#67350
Met alleen een filter was ik al blij geweest :)
Dat was mijn vraag, niet meer en niet minder.
OK, het had misschien een klein onder toontje, maar dat is maar wat een ieder er van denkt.
Als je aan een poes denkt kan je ook meerdere kanten op. :laugh:

Ik probeerde het zo neutraal mogelijk te formuleren in mijn topic, maar als ook jij dit woordje al kan bedenken, is er toch iets aan de hand.

Grt Frans