Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door jorissynaeve
#67857
Nog exact 1 week en het EK2016 wordt afgetrapt in Frankrijk!

Het begint zowat een traditie te worden om bij elk WK of EK een pronostiek te houden. Bij deze heb ik nu ook weer mijn EK pronostiek online gezet.

Hoewel Nederland jammer genoeg niet zal deelnemen aan het komende EK, zijn er nog genoeg mooie wedstrijden en favoriete landen waar we naar kunnen kijken.

Equivalent met vorige prono's, kan je nu ook weer op 2 vlakken meestrijden: de standenprono en de ploegenprono.

Standenprono
Bij de standenprono geef je voor elke wedstrijd jouw pronostiek in. Je vult de verwachtte ruststand en eindstand in, alsook de verwachtte minuut van het eerste doelpunt. Voor al deze zaken kan je punten verdienen en probeer je dus zo hoog mogelijk in het klassement te geraken.

Ploegenprono
Bij de ploegenprono stel je een eigen ploeg op (basisploeg van 11 spelers en reserveploeg van 4 spelers). In totaal mag de som van de spelerswaarden vanzelfsprekend niet boven een bepaald bedrag uitkomen.
Aan de hand van de prestaties van jouw opgestelde spelers in op het EK kan jouw ploeg punten winnen...of verliezen. Onderandere krijgt een speler punten indien hij scoort, maar verliest hij wel punten bij een rode kaart.

Iedereen kan zich vanaf nu inschrijven op volgende website: http://usr260508.i-net.be/Pronos/EK16 (Login-menu)
Bij problemen (en die zullen er vermoedelijk bij enkelen wel zijn), gelieve dit te melden via PB. Ik probeer dit dan zo snel mogelijk op te lossen.
Ook opmerkingen zijn gewenst vanzelfsprekend.
Door pb2rdf
#67862
Is dit een belangrijk onderwerp mbt het weer?
Lijkt me van niet, dus topic sluiten, cq verwijderen.

Peter
Door osjohn
#67863
Het is best leuk opgezet en hoort ook in het off topic waarom sluiten dan ?

John
Door weerstationhoogeloon
#67864
osjohn schrijft:
Het is best leuk opgezet en hoort ook in het off topic waarom sluiten dan ?

John


Helemaal mee eens.

gr. Remie