Heb je mooie weerfoto's, deel ze dan op dit forum
Door Roelof
#41811
Een mooi lijnen spel vanmiddag met al die vliegtuig strepen.

Roelof
Bijlagen
dsc_3170_bewerkt_2.jpg
dsc_3170_bewerkt_2.jpg (45.5 KiB) 2177 keer bekeken
Door Roelof
#41813
Roelof schrijft:
Een mooi lijnen spel vanmiddag met al die vliegtuig strepen.

Roelof
Bijlagen
dsc_3138_bewerkt_1.jpg
dsc_3138_bewerkt_1.jpg (43.3 KiB) 2177 keer bekeken
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#41815
Met andere woorden,


Luchtvervuiling door vliegtuigen ook wel genoemd contrails, Maar inderdaad mooi om te zien. Zag het vandaag ook de hele dag onderweg.

Tegen Zonsondergang werd het mooi rood en rosé.

Mvg,

Martijn
Door dibasta
#41818
Ook deze is wel mooi, gemaakt op de A28 boven Assen!!










Gr,
Peter.
Bijlagen
vliegtuigstrepen1.jpg
vliegtuigstrepen1.jpg (121.75 KiB) 2177 keer bekeken
Door Mike
#41821
Was idd een prachtig gezicht, het begon in de ochtend al bij zonsopkomst, er verschenen steeds meer contrails in de lucht.

Mooie fotos.

Groeten, Mike.
Door etab
#41824
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:
Met andere woorden,


Luchtvervuiling door vliegtuigen ook wel genoemd contrails, Maar inderdaad mooi om te zien. Zag het vandaag ook de hele dag onderweg.

Tegen Zonsondergang werd het mooi rood en rosé.

Mvg,

Martijn


Sorry als werknemer in de luchtvaart moet ik dit even tegenspreken. Het is geen rook of uitlaatrook. ik zal niet tegenspreken dat een vliegtuig schoon is maar contrails is GEEN vuilerook

Dit komt omdat de temperatuur gister op hoogte verhoudingsgewijs hoog was. En dan is het eigenlijk gewoon vocht wat je ziet. omdat er ook nog eens bijna geen wind stond zie je ze heel lang staan. Vaak komen ze ook nog van de tips van de vleugels.

Overigens als je van complot theorien houdt er is een groep aardbewoners die beweren dat het chemische spray is om onze hersenen te beinvloeden.
Door Snarf2000
#41828
Op zich vindt ik al die contrails ook heel mooi.
Vooral als ze zo lang in model blijven.

Maar ruim 1 jaar geleden toen het vliegverbod van kracht was, hadden we prachtige blauwe luchten ZONDER een streepje.
Dat was ook heel erg mooi.
Dat is me wel bij gebleven.

Frans
Door Josje
#41829
persoonlijk vind ik die boven de A28 het mooiste!
Josje
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
#41840
Sorry als werknemer in de luchtvaart moet ik dit even tegenspreken. Het is geen rook of uitlaatrook. ik zal niet tegenspreken dat een vliegtuig schoon is maar contrails is GEEN vuilerook

Dit komt omdat de temperatuur gister op hoogte verhoudingsgewijs hoog was. En dan is het eigenlijk gewoon vocht wat je ziet. omdat er ook nog eens bijna geen wind stond zie je ze heel lang staan. Vaak komen ze ook nog van de tips van de vleugels.

Overigens als je van complot theorien houdt er is een groep aardbewoners die beweren dat het chemische spray is om onze hersenen te beinvloeden.


Hallo Etab,

Bedankt voor de mooie uitleg en Nee, Ik geloof niet in de complot theorieen he he ;)

mvg,

Martijn