Heb je mooie weerfoto's, deel ze dan op dit forum
Door Luc
#49300
Leuk om wakker te worden als je deze beelden ziet na het openen van het rolluik.

Aan de andere kant van de woning scheen de zon nog naar binnen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gr,
Luc
Door meteozwolle
#49301
nu alleen nog kabeltv en riolering en Kessel heeft ook weer een stap voorwaarts gezet op de weg naar beschaving :P

serieus: TOP !
Door Overijse
#49303
Knappe foto's, enige wat ik deze morgen gezien heb is bakken water, ondergelopen straten, ongelukken, en files.
Door Luc
#49305
meteozwolle schrijft:
nu alleen nog kabeltv en riolering en Kessel heeft ook weer een stap voorwaarts gezet op de weg naar beschaving :P

serieus: TOP !
Hoho even. Hier is de afgelopen maanden een heuse wervingscampagne geweest voor... jawel ...glasvezel. Ik heb me ingeschreven. Zondag a.s. wordt duidelijk of er genoeg aanmeldingen zijn. En dan lopen we weer helemaal voorop. :silly:

Gr,
Luc
Door Overijse
#49306
Luc schrijft:
meteozwolle schrijft:
nu alleen nog kabeltv en riolering en Kessel heeft ook weer een stap voorwaarts gezet op de weg naar beschaving :P

serieus: TOP !
Hoho even. Hier is de afgelopen maanden een heuse wervingscampagne geweest voor... jawel ...glasvezel. Ik heb me ingeschreven. Zondag a.s. wordt duidelijk of er genoeg aanmeldingen zijn. En dan lopen we weer helemaal voorop. :silly:

Gr,
Luc


Weet hier anders nog enkele bobijnen glasvezel staan, wel zelf te leggen natuurlijk :laugh: :laugh:
Door Snarf2000
#49310
Heren.

Graag on topic blijven.
Topic gaat over andere dingen dan glasvezel e.d.

Frans
Door Luc
#49311
Snarf2000 schrijft:
Heren.

Graag on topic blijven.
Topic gaat over andere dingen dan glasvezel e.d.

Frans
Excuses. :blush:

Er vielen trouwens hagelstenen van ca 1cm uit deze bui. In totaal 7mm neerslag binnen 10 minuten. Ging even lekker tekeer.

Gr,
Luc
Door Snarf2000
#49313
En bij ons een beetje gerommel in de verte.
Het mag ook nooit bij ons.

Mooie foto's trouwens.
Die zijn bij ons net zo zeldzaam als hagelstenen van een centimeter.
De regenmeterverwarming moest aan dus.

Frans:P