Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door BarateGites
#73318
Collega's weeramateurs,


Enige tijd ben ik weggeweest van HWA door technische storingen die mij constant achtervolgden. Eindelijk werkt alles weer naar behoren. Nu wilde ik me aanmelden bij HWA maar dit lukt niet. NA een aantal verwoede pogingen is het niet geluk om samen met Luc mij lid te maken van HWA. Luc heeft mij daarom verzocht de hulptroepen ( lees jullie) in te schakelen om mij te helpen. Ik heb Vantage Pro en gebruik waetherlink. Ik heb de file gedownload die nodig is om me lid te maken van HWA en deze geupload naar mijn site met behulp van weatherlink. Maar ik krijg van Luc een mail dat hij mij niet ziet. Wie kan mij verder helpen zodat ik weer gegevens beschikbaar kan stellen. Ik wacht met spanning op antwoordshowbox speed test
Laatst gewijzigd door BarateGites op 12 jul 2021, 13:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Door heersje
#73326
Kan je zelf wel je data bestand zien, dwz openen in een browser? Ik ken weatherlink niet maar ik zou zeggen controleer of je ftp instellingen correct zijn en je gegevens inderdaad op de server gezet worden waar HWA ze uitleest.
Gebruikersavatar
Door Toulon7559
#73328
Je schrijft
Ik heb de file gedownload die nodig is om me lid te maken van HWA
en deze geupload naar mijn site met behulp van weatherlink.
Het eerste stuk van de quote is invulling van para 1.&2. van de instructie_weatherlink
Misschien open deur, maar ( ;) check&recheck!)
heb je na de unzip van de download-file de resulterende file openweerdata.htx in de templates-folder gezet?

Als die file openweerdata.htx goed geplaatst is, dan zou daarna volgens para 3. van de instructie het tweede stuk van de quote vanzelf op gang moeten komen.
De te verwachten output-file is openweerdata.htm
Als die file verschijnt op de server van je keuze, en je kunt hem foutloos teruglezen,
dan is jouw kant van de upload-keten in orde.
Als de url van de file-locatie bekend is bij HWA,
dan kan ook de HWA-kant aan het werk.

MVG, Anton

11Juli2021:
tekst bijgewerkt/uitgebreid