Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door wsEpe
#61155
Wie heeft voor mij even een link naar wl 5.8.3??

Ik heb zelf wel 5.9 op cd bij de vp gekregen, maar deze (en alle updates) werken op het moment niet icm een VP2 met firmware 3.12 en virtual VP.
Door tjabine
#61158
De allerlaatste versie van Weatherlink werkt perfect.
Dus kun je gewoon gebruiken, ook met VVP.

Gr Ron.
Door wvdkuil
#61159
tjabine schrijft:
De allerlaatste versie van Weatherlink werkt perfect.
Dus kun je gewoon gebruiken, ook met VVP.
Gr Ron.
Helaas werkt VVP niet met de nieuwste firmware/loggers.
Dus daar kan ook een probleem zitten.
Dis komt van de VVP site http://www.softwx.com/downloads.html
The current version of VirtualVP is not compatible with recent changes Davis made to their VantagePro software. Please go to the SoftWx Purchase page for details, and for a temporary change in the registration policy.


Succes, Wim
Door wsEpe
#61163
tjabine schrijft:
De allerlaatste versie van Weatherlink werkt perfect.
Dus kun je gewoon gebruiken, ook met VVP.

Ron,
Gebruik je weatherlink ook voor uploads en is je firmware van de vp2 geupdate naar versie 3.12? En werkt dan ook het Bulletin? Zie ook mijn andere topic, maar deze specifieke combi werkt hier dus niet en ben niet enige, zie ook vorig comment.

Hier heeft alles ook perfect gewerkt. totdat ik de een nieuwe vp2 aansloot met een ip-logger ipv de usb. Daarna was het een groot drama. Ergens ziet WL een datafout, waardoor alles stopt met werken.

Nu terug naar WL 5.8.3 en weer starten en lopen..
Door wsEpe
#61169
nolversteeg schrijft:
dus FTP was gelukt ?

Yep.. Perfect.. Bedankt.. Alleen was het versie 5.8.2. Geen probleem omdat ik ook een update naar 5.8.3 had..
Door tjabine
#61170
wsEpe schrijft:
tjabine schrijft:
De allerlaatste versie van Weatherlink werkt perfect.
Dus kun je gewoon gebruiken, ook met VVP.

Ron,
Gebruik je weatherlink ook voor uploads en is je firmware van de vp2 geupdate naar versie 3.12? En werkt dan ook het Bulletin? Zie ook mijn andere topic, maar deze specifieke combi werkt hier dus niet en ben niet enige, zie ook vorig comment.

Hier heeft alles ook perfect gewerkt. totdat ik de een nieuwe vp2 aansloot met een ip-logger ipv de usb. Daarna was het een groot drama. Ergens ziet WL een datafout, waardoor alles stopt met werken.

Nu terug naar WL 5.8.3 en weer starten en lopen..


Ik moet bekennen dat ik niet firmware 3.12 gebruik.
Dat zal het dus wel zijn.
Gelukkig dat het nu wel werkt, en zelfs op een oude versie toen er nog geen spraken was van firmware 3.12 :laugh:

Gr Ron.
Door tjabine
#62046
Ook ik ben op zoek naar Weatherlink 5.8.3
Wie kan me er aan helpen of weet een goede download link?

Groetjes Ron.
Door wvdkuil
#62101
tjabine schrijft:
Ook ik ben op zoek naar Weatherlink 5.8.3
Wie kan me er aan helpen of weet een goede download link?

Groetjes Ron.


Je hebt een pm,

Wim