Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door SpeedyGJ
#62165
05-07-14 22:25 Downloaded wsdokkum ok.
05-07-14 22:24 (wsdokkum) Upload of Data Upload Profile(s) 5 6 partially completed. See error messages below.
05-07-14 22:24 (FTP) Error (12002) uploading file "openweerdata.htm" to location "httpdocs\\weer\\".

Dit is wat ik krijg. Na een paar dagen offline te zijn geweest werkt alles bijna naar behoren. Er waren ook nog upload snelheid problemen maar die zijn nu opgelost. Toch wil WL niet echt lekker uploaden en om uit te sluiten dat het aan de upload ligt heb ik een test gedaan en kwam op 500kb/s uit.
Download bestand geeft dus nu een Error 12002 aan zoals jullie bovenaan zien staan.

Firewall uitgezet mag niks helpen, ook opnieuw toevoegen aan firewall mag niet baten.
Ik gebruik WL 5.8.2 dus als iemand een oplossing heeft graag.
Door jacg
#62169
De error 12002 betekent dat er een timeout is opgetreden.
Heb je al eens geprobeerd om het te testen op een andere pc?

Dan kun je wat zaken uitsluiten, of het aan jouw kant ligt of aan de server kant.

Groeten,

Jacco
Door SpeedyGJ
#62177
Ik ben er vandaag nog even heen gegaan, resetten van de PC heeft wonderen gedaan. Alles wordt nu netjes weer geupload naar de server :)
Door SpeedyGJ
#62178
Oke neem mijn woorden terug want hij begint weer flauw te doen.
Andere PC testen is geen optie, ik ga even nieuwe instal doen om te kijken of dit het probleem oplost.