Discussie forum over weatherlink software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Kerstdag
#70146
Peter.
Heel hartelijk bedankt voor jou tijd, geduld en inspanningen.
Wist niet dat er nog mensen zijn die zo veel tijd wil steken om een probleem van iemand op te lossen.
Het mag duidelijk zijn dat jij er heel veel verstand van heeft.
Daarom dat ook, mijn hartelijke dank hiervoor.
Ook jammer dat de weer specialist geen oplossingen aanbied.
Alle mensen, bedankt voor uw reacties, mogelijkheden en mogelijke oplossingen.
BEDANKT PETER!! HET WAS EEN HELE KLUS MAAR, JE HEBT HET MOOI VOOR ELKAAR GEKREGEN.
Gr. Harry
Door WSParkstad
#70148
Gelukkig dat het probleem opgelost is, top werk.

En ja tijd is een grote waarde tegenwoordig, nog 17 jaar en 2 maanden en dan heb ik ook veel tijd en hoop ik dat het op die leeftijd blijft staan 68 jaar is meer als genoeg, vanaf 16 jaar gewerkt te hebben zonder tussen pauzes, pppffff.



Succes verder.
Door hvd51
#70149
Kerstdag schrijft:
Peter.
Heel hartelijk bedankt voor jou tijd, geduld en inspanningen.
Wist niet dat er nog mensen zijn die zo veel tijd wil steken om een probleem van iemand op te lossen.
Het mag duidelijk zijn dat jij er heel veel verstand van heeft.
Daarom dat ook, mijn hartelijke dank hiervoor.
Ook jammer dat de weer specialist geen oplossingen aanbied.
Alle mensen, bedankt voor uw reacties, mogelijkheden en mogelijke oplossingen.
BEDANKT PETER!! HET WAS EEN HELE KLUS MAAR, JE HEBT HET MOOI VOOR ELKAAR GEKREGEN.
Gr. Harry


Mooi dat het is opgelost en compliment voor Peter,
maar ik denk dat er velen zijn die benieuwd zijn naar hoe het opgelost is ?

Harm
Door hvd51
#70150
WSParkstad schrijft:
Gelukkig dat het probleem opgelost is, top werk.

En ja tijd is een grote waarde tegenwoordig, nog 17 jaar en 2 maanden en dan heb ik ook veel tijd en hoop ik dat het op die leeftijd blijft staan 68 jaar is meer als genoeg, vanaf 16 jaar gewerkt te hebben zonder tussen pauzes, pppffff.



Succes verder.


Sterkte met je 17 jaar en 2 maanden.
Harm
Door pb2rdf
#70151
hvd51 schrijft:
Kerstdag schrijft:
Peter.
Heel hartelijk bedankt voor jou tijd, geduld en inspanningen.
Wist niet dat er nog mensen zijn die zo veel tijd wil steken om een probleem van iemand op te lossen.
Het mag duidelijk zijn dat jij er heel veel verstand van heeft.
Daarom dat ook, mijn hartelijke dank hiervoor.
Ook jammer dat de weer specialist geen oplossingen aanbied.
Alle mensen, bedankt voor uw reacties, mogelijkheden en mogelijke oplossingen.
BEDANKT PETER!! HET WAS EEN HELE KLUS MAAR, JE HEBT HET MOOI VOOR ELKAAR GEKREGEN.
Gr. Harry


Mooi dat het is opgelost en compliment voor Peter,
maar ik denk dat er velen zijn die benieuwd zijn naar hoe het opgelost is ?

Harm


Om het kort te houden :
Fysieke netwerkkaart gebruiken, dus bekabeld.
Class C netmask naar class B netmask aanpassen, dus naar 255.255.0.0
Daarna een scan uitvoeren met Advanced IP scanner.
Dan komt IPnr IPlink boven water drijven.
Rest is aanpassen IPnr van IPlink naar nieuwe netwerksegment.
Netmask weer terug naar class C.

En alles werkt, communiceert weer. :laugh:
Dus geen IPlink beschikbaar ..... ;)

Peter.