Meteonoord schrijft:
Gek hé...........
Meer als 200 leden
Gigantisch veel bezoekers
en niemand die een antwoord heeft op mijn vraag.
Gek hé...........
Groet,
Bert J. van Bergen
Ha Bert,
Gelukkig probleem opgelost?
Was het over wswin geweest, had ik je iets meer kunnen vertellen.
Laats heb ik ook op een vraag geantwoord die ik niet wist, maar was een beginneling en vonddt het sneu dat er geen antwoord kwam voor deze gebruiker.
Heb toen maar beantwoord met een antwoord van sorry, kan je niet helpen.
Nou hier had hij dus ook niks aan, maar het gevoel dat er wel wordt gelezen en mensen graag zouden willen helpen was er dan wel.
Maar achteraf denk ik iik, wat hebben we eraan als alle 200 leden een antwoord geven als ik weet het niet, dan wordt de topic ook niet interessant, lijkt mij.
Nu blijft een vraag wel overzichtelijk en als er geen antwoord komt, zal het wel een speciaals iets zijn.
Wat betreft Davis is inderdaad vreemd, daar krijg je inderdaad niet altijd jouw antwoord, wat ik wel merk is dat over hardware wel snel een reactie komt, maar over de software minder, misschien dat dit door een ander bedrijf wordt verzorgt, maar dat weet ik niet.
Ik weet wel dat mijn vragen aan Ekopower altijd worden behandeld en goed ook.
Nu heb ik een sensor stuk, condensator lekt, kan het hele gebeuren opsturen, wordt het kosteloos gemaakt dooe Ekopower.
heb de midden weg gepakt, Ekopower stuurt de condensator op en zet ik hem zelf erin, maar dat is wel service eerste klas, daarom heeft Ekopower zeker een plaats met banner op mijn site verdient en dit zonder commerciele bedoelingen, hier maak ik graag reclame voor, 1 op 1.
Maar goed, dit gewoon eventjes over het thema geen antwoord bij moeilijke problemen, wel of niet antwoorden, mijn gevoel en mening is dat het bij jouw vraag perfect gelopen is Bert, jij zelf heb ook niks aan 20 antwoorden met sorry ik weet het niet lijkt mij zo.
Groetjes en tot tiks.