Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door westkapellegek
#57545
Door het veranderen van de API van Twitter upload weather display de gegevens niet meer naar twitter. Weten jullie of de laatste update van weather display de nieuwe API ondersteunt? Zo ja, draait deze ook stabiel?

Gr Niek
Door weerstationdeinze
#57551
westkapellegek schrijft:
Weten jullie of de laatste update van weather display de nieuwe API ondersteunt?


Ikzelf heb vandaag de 10.37R Build 62 geinstalleerd. Maar maakte geen verschil.

Tot ik deze posting zag: http://www.weather-watch.com/smf/index.php/topic,58722.0.html

Uiteindelijk heb ik bij mezelf enkel even "wdtwitternew.exe" opgestart, en connectie gemaakt.

Mijn tweets zijn er terug: https://twitter.com/weer_deinze

Succes,
Peter
Door weerstationdeinze
#57553
Update. Ik heb te vroeg victorie geroepen. :angry: Eén testposting is gelukt. Maar nu komt er opnieuw niks meer door.
Door wsMaurik
#57554
Ik heb dit gisteren ook opgelost met behulp van wat tips op het amerikaanse forum.

- download de laatste versie (volledige versie) 62b of zoiets
- installleer deze ergens tijdelijk (voor als je niet alle andere dingen wilt upgraden)
- copieer het bestand WDtwitternew.exe naar je huidige installatie folder zodat het naast WDtwitter.exe staat

- als je eens per uur twitter upload even wachten totdat dat tijdstip NIET is of WD even afsluiten

- WDtwitter.exe verwijderen
- WDtwitternew.exe hernoemen naar WDtwitter.exe
- wachten op het twitter upload moment

Als het goed is opent een venster die vraagt om de twitter authenticatie, als je deze hebt ingevoerd werkt het weer zoals voorheen. Bij mij komen de twitters in ieder geval weer aan.
Helaas moet ik ook in wordpress de plugin nog upgraden en een lastige procedure doorlopen (wel duidelijk omschreven) om ze weer zichtbaar te maken op mijn site.
Door weerstationdeinze
#57560
wsMaurik schrijft:
je moet dus ook de nieuwe wstwitternew.exe gebruiken en even hernoemen, zie hierboven.[/quote]

Inderdaad. Dit had ik dus over het hoofd gezien. Bedankt.

Twitter stream is nu weer volledig in orde!

p