Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Soulmaster
#67183
Na verhuizing naar een hele nieuwe computer wil Weather-display ineens customtextout10.txt niet meer updaten.. Wat ik ook doe of probeer updaten lukt niet.

De instellingen staan precies zoals ze moeten staan, restarten van WD is ook geen oplossing.. Heel vreemd dus..
Door Soulmaster
#67191
Vermoed dat ik het probleem heb getackeld.. Ik vermoed dat de update van 7 maart niet goed gegaan is van WD.. heb nu verse install gedaan van WD en nu lijkt wel ineens alles te draaien. Op de website iig geen foutmeldingen en alleen even de customtextout10 in de gaten houden.
Door Soulmaster
#67196
Update..

Heb de oude server teruggeplaatst.. ik kom er achter dat veel problemen met WD te maken hebben met windows 10. zo lijkt het of WD elke 24 uur de verbinding verliest met de computer onder windows 10, onder windows 7 geen probleem namelijk en ook alle updates werken weer soepeltjes..

Dit ga ik van het weekend eens nader onderzoeken kijken of ik het probleem kan tackelen.