Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door wvdkuil
#68527
De meest voorkomende oorzaken bij template gebruikers:

1. Het bestand C:\\wdisplay\\webfiles\\tags.wd.txt bevat geen "tags maar de "vertaalde" weergegevens.
Zo moeten de eerste drie regels eruit zien, dus met %tagnaam%
Code: Selecteer alles
|pagename|tags.wd.txt|!     
|version|3.20 2015-10-12 09:00:00|!
|datetime|%date-year%%date-month%%date-day%%time-hour%%time-minute%00|


2. Het bestand wordt wel aangemaakt, maar niet opgeladen
Eerst contole of het wordt aangemaakt:
Dus wat is de inhoud van C:\\wdisplay\\webfiles\\tagsWD.txt ?
Code: Selecteer alles
|pagename|tags.wd.txt|!     
|version|3.20 2015-10-12 09:00:00|!
|datetime|2016102309172500|


2.1 Bestand komt op verkeerde plek:
Als de inhoud correct is, kijk dan op je webserver of in je WD ftp log waar het bestand naartoe wordt opgeladen.
WD gebruikt TWEE ftp programma's. Een voor de clientraw/realtime bestanden en 1 voor alle normale ftp.
Die staan soms verschillend ingesteld waardoor de opgeladen bestanden ergens anders terecht komen dan verwacht.

2.2 Er is geen oplaadtijd ingesteld
=> In het WD scherm "advanced Settings for Creation/upload Of: special file conversion"
=> In file "Load Other Times" is file 29 aangevinkt
=> maar er is geen tijdschema ingesteld, dus er is niet op "Update every 5 minutes" geklikt

===
Meer redenen kon ik in de support tickets niet vinden, behalve de "Altijd alle schakelaars op groen" en altijd het scherm opslaan met de "OK" knop.

Succes, Wim
Door Soulmaster
#68528
mjah, ik vind het wel goed zo. alles staat zoals in de help staat, maar om 1 of andere duistere redenen wil het gewoon niet lukken. En ik ga er geen seconde energie meer instekenn dus ik kap er mee. ga het domein offline halen en weer genieten van een stressloze zondag.