Discussie forum over Virtual Weather Station (VWS) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Meteonoord
#4463
Hi collega's,

Wie heeft ervaringen met VWS zowel positieve als negatieve?
Is het programma in het Nederlands ?
Is het interessant om aan te schaffen ?
En zoja waar ?
Wat kost het ?

Ik hoor graag.

Met collegiale groet,

Bert J. van Bergen
Door Meteonoord
#4464
Nog een vraag kan VWS ook samenwerken met Virtual VP ?

Groet

Bert J. van Bergen
Door osjohn
#4466
Hallo Bert

Over een week weet ik hoe dat programma draait, zojuist 99 dollar betaald en de proefversie op de computer gezet.
Nederlands is in te stellen, en zeer veel mogelijkheden zijn er in te stellen.

Zie hier: http://www.ambientweather.com/

Groeten John van Os
Door wthus
#4467
Geen idee of het samen werkt met Virtual VP en of het in te stellen is in het nederlands. Ben de optie nederlands nooit tegen gekomen in het programma eigenlijk.

Is alleen te koop op http://www.ambientweather.com/ zoals John ook al melde. Vind het wel pittig prijsje, maar het programma is dat denk ik ook wel waard. Er zijn wel wat negatieve puntjes, maar die wegen niet op tegen de positieve punten. En tevens heeft elk stukje software wel zijn negatieve punten. Download anders eerst een proef versie van de website voor 30 dagen. Kun je dan vol gebruiken om te testen.
Door osjohn
#4469
De proefversie is erg kaal, ook daar kan je de taal instellen maar ik geloof niet dat het in de proefversie goed wekt.

John van Os
Door weerzoetermeer
#4471
Ik heb het programma ooit wel eens gebruikt. Bij kreeg ik het niet stabiel. Elke dag wel een crash. Het werkt met VirtualVP.

Gr.
Thierry van Wijland
Door osjohn
#4479
Voor het doel dat ik dit programma gekocht heb, het weer uitlezen in het Nederlands is het een miskoop.
Je stelt in het programma de nederlandse taal in en het blijft gewoon in het Engels werken.
Bij hun forum melding gemaakt, maar geen hond die naar deze Hollander kijkt.

John van Os
Door osjohn
#4482
Ik heb zelfs op het forum de melding gegeven dat Nederlands niet in het beeldscherm zichtbaar is, wat denk je, ze hebben de post verwijdert !!!

Erg betrouwbaar is het dan ook niet.

John van Os
Door weerzoetermeer
#4492
Welk forum is dat John?

Gr.
Thierry van Wijland