Discussie forum over Virtual Weather Station (VWS) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door jorisdijkstra
#34769
hoe maken mensen hem zo ik krijg hem niet zo met flash ik kan niet met flash
Afbeelding
Door weerzoetermeer
#34770
Beste Joris,

Je zou best wat duidelijker mogen zijn met betrekking tot je vraagstelling. En let ook even op in welk onderdeel je een vraag neerzet want dit gaat over Weather-Display Live en hoort dus in de groep van Weather-Display thuis en niet in de groep: TFA - Nexus - Mebus - Irox - Honeywell weerstations.

Overigens is Weather-display live een apart onderdeel van WD waarvoor je weer apart moet betalen... Ga eerst maar even op de site van WD kijken hoe je dit moet regelen....

Gr.
Thierry

PS: onderwerp verplaatst....
Door weerzoetermeer
#34774
Ik geloof dat je gelijkt hebt Kees...

Dus Joris, je zal even bij Virtual Weather Station moeten kijken voor deze toepassing. Ik zal dit topic gelijk weer even verplaatsen naar de juiste groep...

Gr.
Thierry
Door weerzoetermeer
#34776
Nee, zo te zien niet. Maar dat had je zelf ook kunnen opzoeken...Google is je vriend.....

Gr.
Thierry
Door jorisdijkstra
#34777
had ik gedaan maar ik dacht misschien weten jullie er meer van;)
Door WSL
#34778
jorisdijkstra schrijft:
hoe maken mensen hem zo ik krijg hem niet zo met flash ik kan niet met flash
Afbeelding


Leuk dat je deze website als voorbeeld neemt. Dat is toevallig mijn "Weatherflash" pagina.
Weatherflash kun je aanschaffen wanneer je de software Virtual Weather Station gebruikt voor je weerstation.
Echter, TFA Nexus weerstations zijn niet compatible met VWS: http://www.ambientweather.com/cowest.html
Door jorisdijkstra
#34782
dat had ik inmiddels ook door

En geen dank ik vond hm mooi dus dacht maak screenshotje en upload even