Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door osjohn
#13377
Nu Awekas eruit is upload WsWin naar HWA ook niet, als je via WsWin upload.

Daarom even Opload Awekas in WsWin uitschakelen, om naar het HWA via WsWin te uploaden.

Foutje van Werner Krenn

John
Door Willy Peters
#13378
osjohn schrijft:
Nu Awekas eruit is upload WsWin naar HWA ook niet, als je via WsWin upload.

Daarom even Opload Awekas in WsWin uitschakelen, om naar het HWA via WsWin te uploaden.

Foutje van Werner Krenn

John


Hoi John,

Ook bij mij problemen! Awekas in WsWin uitgeschakeld maar er wordt niet geupload naar HWA. Ook de file hetweeraktueel wordt in WsWin niet ververst. Wat kan hier de oorzaak van zijn?

groet,

Willy
Door Willy Peters
#13382
osjohn schrijft:
Effe Wswin opnieuw opstarten na het uitschakelen van Awekas.

John


Dank je wel John. Het spulletje draait weer. Zal eens op het forum van Wswin kijken of dit probleem bij Werner bekend is.

groet,

Willy
Door osjohn
#13400
Dit is een van de reacties van Werner Krenn:

Hallo,

alle Sendungen an die Internetdienste sind "überwacht", warum das bei einigen nicht funktioniert, kann eigentlich nur daran liegen, dass sie Ihre
Internetverbindungen "über-optimiert" haben (Vermutung).

Ich habe ja einige Computer mehr und bei allen wird der Awekas-Fehler protokolliert und sonst normal weitergearbeitet.

... also was ich bei den betroffenen Benutzern in Ihren Internet-Verbindungen anders ????


Dit andwoord houd in dat Werner alles aan de internetverbinding toeschrijft, niet aan WsWin. ?????????????????????????

John
Door jango
#13404
Hallo

Ik had gister een melding in WsWin dat het progg. de Awekas file niet kon vinden er stond ook een code bij maar die was al weer weg voordat ik dat op kon schrijven.

Verder loopt WsWin door dit probleem, als je het wil uitschakelen voor een herstart vast zodat het progg. in beeld blijft en zelfs niet word uitgeschakeld door Windows af te sluiten.

Er is dan maar 1 optie mogelijk en dat is de PC uit te schakelen via de knop op de PC en dat is naar mijn mening niet de beste oplossing.
Ik heb echter nog geen problemen gehad na herstart wel heb ik de Awekas upload nu uitgeschakeld.

Het probleem doet zich alleen maar voor als Awekas niet bereikbaar is dus het zou dan toch aan de Awekas file moeten liggen.

Voorheen had ik de Awekas upload niet uitgeschakeld en gaat na herstart de upload naar HWA enkele uren goed waarna het weer vastloopt.

Ik ben geen techneut die dan weet waar dan de oorzaak licht maar het lijkt mij een conflict van WsWin met de Awekas file.

groet Jan