Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Meteonoord
#13444
osjohn schrijft:
Bedankt Martijn, alles staat goed maar upload nog niet.

Er is volgens mij toch iets verkeert gegaan met het inschijven ?? maar wat ??

John


Hi John,

Ik heb ook soortgelijke problemen gehad. Ik krijg zojuist een mail terug van wunderground waarin wordt gezegd dat het probleem is opgelost maar dat het tot 24 uur kan duren voordat het daadwerkelijk ook is doorgevoerd.

Even afwachten dus.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Meteonoord
#13515
pb2rdf schrijft:
@all
Net geconstateerd dat op 21 juli 2009 de gegevens bij wunderground incompleet zijn.
Heb zelf net handmatig de gegevens geupload.
Misschien een idee vvoor andere deeelnemers, zeker gezien het feit van de hevige regenval in omgeving Krimpen ad IJssel.

Wunderground Weerstation PB2RDF

Wunderground Zuid Holland

Grtn, Peter.


@allemaal

Van Hans-Martin kreeg ik deze mededeling :

In autumn i will organize Version 3.0 of the site, then everyone will get an own account to change all data for himself!

In de herfst komt dus versie 3.0 uit. Dan hopen ze dat al dit soort problemen zijn opgelost.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Meteonoord
#13563
Meteonoord schrijft:

@allemaal

Van Hans-Martin kreeg ik deze mededeling :

In autumn i will organize Version 3.0 of the site, then everyone will get an own account to change all data for himself!

In de herfst komt dus versie 3.0 uit. Dan hopen ze dat al dit soort problemen zijn opgelost.

Groet,

Bert J. van Bergen[/quote]

UPDATE :

Deze mededeling is achteraf niet correct. Dit betreft niet wunderground maar wetterstationen.de

Sorry voor het ongemak.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door jango
#13565
Meteonoord schrijft:
Meteonoord schrijft:

@allemaal

Van Hans-Martin kreeg ik deze mededeling :

In autumn i will organize Version 3.0 of the site, then everyone will get an own account to change all data for himself!

In de herfst komt dus versie 3.0 uit. Dan hopen ze dat al dit soort problemen zijn opgelost.

Groet,

Bert J. van Bergen


UPDATE :

Deze mededeling is achteraf niet correct. Dit betreft niet wunderground maar wetterstationen.de

Sorry voor het ongemak.

Groet,

Bert J. van Bergen[/quote]


Sorry voor het ongemak maar wie is dan wetterstationen.de

ik ken alleen www.wetterstationen-online.de ( die bedoel je dus zeker want daar is Redaktionell verantwortlich: Hans-Martin Goede)

test site van weerstation hardware www.wetterstationen.info

en de site van Werner Krenn www.pc-wetterstation.de voor software WsWin

Maar vul ik www.wetterstationen.de in de browser in dan kom ik op een website voor webhosting uit die ook nog een andere naam heeft

groet Jan
Door jango
#13566
Moet dit Topic niet op een andere plaats staan want het heeft niets met WsWin software van doen.
Door wslangerak
#13568
Zo is het wel begonnen... Maar je hebt gelijk Jan. We kunnen dit topic wellicht het beste afsluiten. Ik zal dat dan ook meteen doen.

Voor een eventueel vervolg graag een nieuw topic openen.