Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door osjohn
#14720
Laat jezelf niet lekker maken met linux, topsysteem software voor een bedrijfsserver.

Als je wist hoe eenvoudige software op zo,n server zit, vaak zitten er nog werstations met Windows 2000 / 2003 of XP Pro eraangeplakt om al de aplicaties te laten draaien.

Linux kan niet zoveel, maar is daarom ook zeer stabiel.

John
Door Eckie76
#14732
John,

ik ben het met je eens dat het op dit forum eigenlijk vrijwel niet over het weer gaat. Hierover hebben enkele mensen (waaronder ook ik) al eens opmerkingen gemaakt. Wat niet is, dat is niet, denk ik nu maar en maak me er verder ook niet meer zo druk om, maar ik snap wel wat je bedoelt.

Het is dus een technisch forum geworden, kunnen we rustig stellen.
Iets vergelijkbaars zie ik toch echter ook in Duitsland, bij Wetterfreaks.de, waar elk weerstation en elke software tot in het miniscule wordt uitgeplozen.

Ik ga eens aan de slag met RealVNC, heb ik goede dingen over gelezen.

Bedankt voor het meedenken allemaal.
Door osjohn
#14737
Eckie76 schrijft:
John,

ik ben het met je eens dat het op dit forum eigenlijk vrijwel niet over het weer gaat. Hierover hebben enkele mensen (waaronder ook ik) al eens opmerkingen gemaakt. Wat niet is, dat is niet, denk ik nu maar en maak me er verder ook niet meer zo druk om, maar ik snap wel wat je bedoelt.

Het is dus een technisch forum geworden, kunnen we rustig stellen.
Iets vergelijkbaars zie ik toch echter ook in Duitsland, bij Wetterfreaks.de, waar elk weerstation en elke software tot in het miniscule wordt uitgeplozen.

Ik ga eens aan de slag met RealVNC, heb ik goede dingen over gelezen.

Bedankt voor het meedenken allemaal.


Wat ik wel een grote min vindt aan de hardware testen van Wetterfreaks.de is, het vergelijk gaat altijd vanuit de Vantage Pro 2, niet met ander geijkte aparatuur.

Ik vergelijk hier mijn temperatuur en vochtigheid met geijkte meters, speciaal voor koelopleggers te controleren.

Dat is dan toch wel wat anders.

Gr. John