Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Eckie76
#15320
osjohn schrijft:
Eckie76 schrijft:
Wat gebeurt er dan precies?
Ik had begrepen, dat wanneer Awekas eruit ligt, WS Win bij jou vastloopt?



Hallo Olaf

Ja en b.v. weerstation Wijchen ook hetzelfde probleem, als Awekas eruit ligt dan slaat gewoon je hele computer vast, en moet je hem afsluiten via de aan/uit knop.

Ik en Wijchen hebben dat nu opgelost om de upgrate naar Awekas via andere weersoftware te laten lopen, weatherdisplay bij mij, weatherlink Wijcen.

Het was een ramp, maar doordat ik geen duits en Engels kan was het onmogelijk om het bij Krenn te melden.

John


Ik heb het Duitse forum doorzocht en kan nergens iets vinden hierover.
Met welk programma upload jij de WS Win gegevens?
Als het HS Upload is, dan vrees ik dat daar het probleem ligt.
Door Meteonoord
#15321
tvg schrijft:
Meteonoord schrijft:
kun je de nieuwe update gewoon over de oude versie heen installeren.

Groet,

Bert


Ja dat kan

Groet
Theo


Bedankt Theo
Door osjohn
#15325
Eckie76 schrijft:
osjohn schrijft:
Eckie76 schrijft:
Wat gebeurt er dan precies?
Ik had begrepen, dat wanneer Awekas eruit ligt, WS Win bij jou vastloopt?



Hallo Olaf

Ja en b.v. weerstation Wijchen ook hetzelfde probleem, als Awekas eruit ligt dan slaat gewoon je hele computer vast, en moet je hem afsluiten via de aan/uit knop.

Ik en Wijchen hebben dat nu opgelost om de upgrate naar Awekas via andere weersoftware te laten lopen, weatherdisplay bij mij, weatherlink Wijcen.

Het was een ramp, maar doordat ik geen duits en Engels kan was het onmogelijk om het bij Krenn te melden.

John


Ik heb het Duitse forum doorzocht en kan nergens iets vinden hierover.
Met welk programma upload jij de WS Win gegevens?
Als het HS Upload is, dan vrees ik dat daar het probleem ligt.



Dat was met Fling

John
Door Willy Peters
#15350
Hallo,

Wil hier op reageren, want ik gebruik HSupload. Als Awekas niet bereikbaar is loopt Wswin zo vast als een huis. Je krijgt Wswin niet eens afgesloten! De enigste optie is de PC uitschakelen en het hele spulletje weer opnieuw opstarten. Net zoals John schrijft, de upload van Awekas laten doen door WL trouwens de upload van Wunderground laat ik nu ook via WL doen. Maar ik heb mijn twijfels of dit aan Hsupload ligt.

Willy