Discussie forum over WSWin (PC-Wetterstation) software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door meteo ten boer
#15850
Hallo mede weer mannen en vrouwen. Ik had gisteren een vastloper met wswin nu is dat op zich geen probleem gebeurd wel eens vaker. Alleen pc weer opstarten en het loopt weer mee, nu deed ie dat gisteren dus niet, waardoor ik wswin heb verwijderd en weer geinstaleerd. Nu het vreemde normaal zou hij met de pc tijd mee moeten gaan maar zoals jullie kunnen zien op http://www.weeroverzicht-ten-boer.nl/current.html staat de datum niet goed daar integen de tijd wel weer. Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen ???
Door osjohn
#15851
Staat de PC wel op de goede data en tijd ??

John
Door meteo ten boer
#15852
De pc loopt verder op datum en tijd mee van vandaag dat is dus ook het vreemde van het verhaal.
Door whozee
#15853
Zet het opname stoppen aan (links boven) en dan onder WEERSTATION synchroniseer pc tijd.
Of onder:- Weerstation- aanpassingen_console. Daar kan je ook de tijs/datum goed krijgen

Suc 6
Door osjohn
#15854
Laat dan bij de tab internet, de internetbestanden en grafieken eens vernieuwen.

John
Door meteo ten boer
#15855
Het probleem is bij deze opgelost mijn dank voor het mee denken.

Gr Jan
Door Meteonoord
#15856
meteo ten boer schrijft:
Het probleem is bij deze opgelost mijn dank voor het mee denken.

Gr Jan


Nog niet helemaal Jan. Ik denk dat je een totale restart moet geven want oa. de tijd in je shoutbox werkt ook niet correct.

Groet,

Bert
Door meteo ten boer
#15887
Goedemorgen bert in weet het de tijd van me schoutbox is idd niet goed, op een of andere manier krijg ik hem ook niet op tijd.